
Údržba přepákování
Re: Údržba přepákování
ja ji taky nevyndaval ale kousky vypadly "sami"
tak si rikam ze ji nekdy mozna vyndam...

Online
Přejít na web motopripravky.cz
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit
. Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit

Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
Re: Údržba přepákování
uz si nepamatuju jak to bylo a tu hnedou hmotu jsem taky nechal a jen procistil, promazal.
Re: Údržba přepákování
Ty kosti mají dosedat podle mě jen na vložky aby se mohly volně otáčet. Válečky poskládáš do větší vrstvy mazacího tuku. Nic na tom není - ony se tam srovnají samy.K.O.zel píše:hele kuci, mate taky ty dve vlozky ktery sou stejny delsi nez je ten trojuhelnik? nez sem to dotah nakrev tak ty kosti nedosedaly primo na ten trojuhelnik ale jen na ty vlozky. tudiz mel ten tojuhelnik drobet stranovej vakl. daval sem si pozor abych dal vse na svoje misto tak doufam ze sem to nak nespletl. jo a dyz ste vyndali tu hnedou hmotu jak ste docilili toho rovnomernyho rozlozeni tech "jehlicek" uvnitr?
Re: Údržba přepákování
ok diky vsem trem 

Re: Údržba přepákování
nevíte někdo rozměry gufer na tom přepákování na tenerce r.v. 08 ?
Díky
Díky
Re: Údržba přepákování
Zdar,kupovali jste někdo ty ložiska v přepákování?V yamaze stoji 590kč jedno a to je celkem raketa,dají se sehnat levnějc?
- Ninjaman
- Příspěvky: 135
- Registrován: sob 02. kvě 2009 21:59:56
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba přepákování
Chtěl bych tady MOC poděkovat TOTRovi za tyhle úžasný návody. Akorát dělám velkou zimní údržbu na XR 400 a i na něj se dá návod krásně aplikovat (a určitě nejen na něj
). Když sem vyndal čep a začaly na mě padat válečky, tak jsem aspoň nebyl vyjukanej a po kompletním vyčištění jsem je zase zalepil do vrstvy Castrolu LMX (i tady vlastně vděčím TOTRovi za doporučení vhodných maziv
).
Takže fakt díky moc za tu práci co si s těma návodama dáváš



Takže fakt díky moc za tu práci co si s těma návodama dáváš


Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!
Re: Údržba přepákování
maly OT. asi budu muset menit loziska v kyvce (a vse co s tim souvisi). valecky uz sou celkem jety...a tak se chci zeptat...v yamaza chtej za jeden 3kila...je realny to nechat nekde vysoustruzit levnejc? vim ze tatar mi kdysi necou delal...d=16mm D=22mm l=61 resp 69mm
Re: Údržba přepákování
ja som ich dával vyrábať na TTR tiež d=16mm D=22mm l=61 resp 69mm z materiálu 14 220 pocementovať, zakaliť a vyleštiť... ale začali hrdzavieť, pretože trčali na tej moto asi 2mm a stačí kvapka vody zo zadného kolesa a hrdza sa asi roztiahne po celom čape... stálo to asi 50% z ceny orig. ale nakoniec to nestálo za nič orig sú asi nerez alebo čo
potom mi TTR čorkli 


Re: Údržba přepákování
zdravím,
malý dotaz.. když tu hnědou hmotu z ložisek vypreparuju nebude potřeba přidat nějakou jehličku navíc ?
dík
š.
malý dotaz.. když tu hnědou hmotu z ložisek vypreparuju nebude potřeba přidat nějakou jehličku navíc ?
dík
š.
Re: Údržba přepákování
Myslím si , že ta hnědá hmota, kterou jsem taky vyndaval je původní papírová klec , která se dává při nandavání při výrobě. Tím alespoň zjistíš, jestli to bylo rozebraný , nebo ne. Jehličky se při odstranění papíru nemusí doplňovat. Už se tam žádná navíc nevejde.
Re: Údržba přepákování
zdravím,
tak kyvka je venku a budu asi měnit i ložiska (očividně se o ně nikdo nestaral a jsou kaput)
Chtěl jsem se zeptat. V uložení jsou kromě ložisek i nějaká "futra". Měnil jste je někdo ? Z jakého jsou materiálu a jakou tam mají funkci ?
dík
š.
tak kyvka je venku a budu asi měnit i ložiska (očividně se o ně nikdo nestaral a jsou kaput)
Chtěl jsem se zeptat. V uložení jsou kromě ložisek i nějaká "futra". Měnil jste je někdo ? Z jakého jsou materiálu a jakou tam mají funkci ?
dík
š.
Re: Údržba přepákování
Ja som ich stočil zo silonu zadarmo
Re: Údržba přepákování
ahoj, tak mám další dotaz 
nevíte někdo rozměr popř. typ ložisek do kyvné vidlice ( do osy) ?
dík moc
š.

nevíte někdo rozměr popř. typ ložisek do kyvné vidlice ( do osy) ?
dík moc
š.
Re: Údržba přepákování
Jestli máš už špatná ložiska , tak si prohlídní a proměř čepy , je na nich tvrdší vrstva , aby déle vydržely. Jestli na nich jsou stopy , tak je taky vyměň , za chvíli by jsi měl stejnej problém.
Re: Údržba přepákování
čepy už mám koupené nové .. byly taky vyrezlé a vymačkané ... jinak ty pouzdra se dají koupit neorigo třeba na wemoto.cz ... a příjdou na 82Kč/ks oproti origo za 335 kč/ks ... uvidíme jaká to bude kvalita.
Re: Údržba přepákování
možná jsem objevil ameriku .. ale třeba se to někomu hodí ... jehlová ložiska do kyvné vidlice .. jsou HK2220C - NTN a mají je třeba v Žamberku za 75 Kč/kus ... oproti origo (taky NTN) za 700,-
Re: Údržba přepákování
Čapy neorigo skorodujú 

Re: Údržba přepákování
čepy mám origo, ale ložiska jsem koupil neorigo .. no vlastně jsou to ty samé co origo, akorát nekupované v Yamaze 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti