Vyzná se někdo v tomhle nebo má český překlad?
DISCLAIMER: YOU DO THIS AT YOUR OWN RISK AND MAY VOID THE MANUFACTURERS WARRANTY.
DIAG mode allows user to check tons of stuffs inside the electronic brain of the XT. It also allows Yamaha servicing to check previous problems too.
To access DIAG mode :
switch off Engine Run switch, switch OFF Key switch. Press both SELECT & RESET buttons and then switch ON Key switch. Keep SELECT & RESET buttons pressed for at least 8 seconds. Display then changes to "DIAG". Release SELECT & RESET buttons.
Select Diag mode by pressing again both SELECT & RESET buttons.
Select code below by pressing SELECT (up) or RESET (down).
Diag Code Number
Part I : Sensors
01 : Throttle position - must be from 15-17 (closed) to 97-100 (opened)
02 : Atmospheric pressure given in mmHg (normal is 760 - average weather)
03 : Differential pressure between air and intake pipe
05 : Air intake temperature (in Celcius)
06 : Cooling liquid temperature (in Celcius)
07 : Absolute speed (must be 000 in garage). Check with rear weel.
08 : Lean angle safety switch control - must be from 0.4-1.4 (upright) to 3.8-4.2 (horizontal). DISMOUT THE SWITCH FOR CHECKING !!!
09 : Battery voltage - must be above 12.0
20 : Side stand switch - displays ON or OFF
21 : Neutral gear switch - displays ON or OFF
Part II : ECU memory check.
60 : EEPROM error code presence - 00 means no default, 01 or 02 means default on corresponding cylinder (blinks if both cylinders).
61 : Error Code memory log - Displays 00 if no error code in memory, displays the Error Code if any (11 to 50). Display changes every two seconds if more than one Error Code in memory, then start again from first.
62 : Displays the number of Error Code in memory. To clear the memory, switch the Engine Run Switch to ON position (no backup).
70 : Check Code number, display from 0 to 255
Part III : Activators - To activate, turn Engine Run switch from OFF to ON - Engine check light is activated too.
30 : Coil 1 is activated 5 times per second.
31 : Coil 2 is activated 5 times per second.
36 : Injector 1 solenoid is activated 5 times per second.
37 : Injector 2 solenoid is activated 5 times per second.
48 : Air duct solenoid is activated 5 times per second.
49 : Air intake solenoid is activated 5 times per second.
50 : Fuel injection relay is activated 5 times per second.
51 : Cooler fan is activated every 5 seconds.
52 : Headlight relay is activated every 5 seconds (2 seconds ON, 3 seconds OFF) - 2003+ model only.
DISCLAIMER: YOU DO THIS AT YOUR OWN RISK AND MAY VOID THE MANUFACTURERS WARRANTY.
Diagnostika
Online
Přejít na web motopripravky.cz
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit
. Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit

Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
Re: Diagnostika
Překlad bez úpravy z googlu
ODMÍTNUTÍ ODPOVĚDNOSTI: TYTO UDĚLETE VLASTNÍ RIZIKO A MŮŽETE ZRUŠIT ZÁRUKU VÝROBCŮ.
Režim DIAG umožňuje uživateli kontrolovat tuny látek v elektronickém mozku XT. Také umožňuje servisu Yamaha zkontrolovat předchozí problémy.
Přístup do režimu DIAG:
vypněte spínač chodu motoru, vypněte klíčový spínač. Stiskněte obě tlačítka SELECT a RESET a poté zapněte spínač klíčů. Držte tlačítka SELECT & RESET stisknutá po dobu nejméně 8 sekund. Displej se poté změní na „DIAG“. Uvolněte tlačítka SELECT & RESET.
Režim Diag vyberte opětovným stisknutím obou tlačítek SELECT a RESET.
Vyberte kód níže stisknutím tlačítka SELECT (nahoru) nebo RESET (dolů).
Diag kódové číslo
Část I: Senzory
01: Poloha škrticí klapky - musí být od 15-17 (uzavřeno) do 97-100 (otevřeno)
02: Atmosférický tlak udávaný v mmHg (normální je 760 - průměrné počasí)
03: Diferenční tlak mezi vzduchem a sacím potrubím
05: Teplota nasávaného vzduchu (v Celcius)
06: Teplota chladicí kapaliny (v Celcius)
07: Absolutní rychlost (musí být v garáži 000). Zkontrolujte se zadní brzdou.
08: Ovládání bezpečného spínače nakloněného úhlu - musí být od 0,4 do 1,4 (svisle) až 3,8–4,2 (vodorovně). ODPOJTE SPÍNAČ PRO KONTROLU !!!
09: Napětí baterie - musí být vyšší než 12,0
20: Spínač bočního stojanu - zobrazuje se ZAPNUTO nebo VYPNUTO
21: Spínač neutrálních stupňů - zobrazuje ZAPNUTO nebo VYPNUTO
Část II: Kontrola paměti ECU.
60: Chybový kód EEPROM - 00 znamená žádnou výchozí hodnotu, 01 nebo 02 znamená výchozí hodnotu na odpovídajícím válci (bliká, pokud oba válce).
61: Protokol paměti chybového kódu - Zobrazuje 00, pokud v paměti není žádný chybový kód, zobrazuje chybový kód, pokud existuje (11 až 50). Displej se mění každé dvě sekundy, pokud je v paměti více než jeden chybový kód, a potom začněte znovu od prvního.
62: Zobrazuje počet chybových kódů v paměti. Chcete-li vymazat paměť, přepněte spínač chodu motoru do polohy ON (bez zálohy).
70: Zkontrolujte číslo kódu, zobrazí se od 0 do 255
Část III: Aktivátory - Pro aktivaci otočte spínačem chodu motoru z OFF do ON - kontrolka kontrolky motoru je také aktivována.
30: Cívka 1 je aktivována 5krát za sekundu.
31: Cívka 2 je aktivována 5krát za sekundu.
36: Solenoid vstřikovače 1 je aktivován 5krát za sekundu.
37: Solenoid vstřikovače 2 je aktivován 5krát za sekundu.
48: Solenoid vzduchového potrubí je aktivován 5krát za sekundu.
49: Solenoid sání vzduchu je aktivován 5krát za sekundu.
50: Relé vstřikování paliva je aktivováno 5krát za sekundu.
51: Chladič se aktivuje každých 5 sekund.
52: Relé světlometů je aktivováno každých 5 sekund (2 sekundy ON, 3 sekundy OFF) - pouze model 2003+.
ODMÍTNUTÍ ODPOVĚDNOSTI: TYTO UDĚLETE VLASTNÍ RIZIKO A MŮŽETE ZRUŠIT ZÁRUKU VÝROBCŮ.
ODMÍTNUTÍ ODPOVĚDNOSTI: TYTO UDĚLETE VLASTNÍ RIZIKO A MŮŽETE ZRUŠIT ZÁRUKU VÝROBCŮ.
Režim DIAG umožňuje uživateli kontrolovat tuny látek v elektronickém mozku XT. Také umožňuje servisu Yamaha zkontrolovat předchozí problémy.
Přístup do režimu DIAG:
vypněte spínač chodu motoru, vypněte klíčový spínač. Stiskněte obě tlačítka SELECT a RESET a poté zapněte spínač klíčů. Držte tlačítka SELECT & RESET stisknutá po dobu nejméně 8 sekund. Displej se poté změní na „DIAG“. Uvolněte tlačítka SELECT & RESET.
Režim Diag vyberte opětovným stisknutím obou tlačítek SELECT a RESET.
Vyberte kód níže stisknutím tlačítka SELECT (nahoru) nebo RESET (dolů).
Diag kódové číslo
Část I: Senzory
01: Poloha škrticí klapky - musí být od 15-17 (uzavřeno) do 97-100 (otevřeno)
02: Atmosférický tlak udávaný v mmHg (normální je 760 - průměrné počasí)
03: Diferenční tlak mezi vzduchem a sacím potrubím
05: Teplota nasávaného vzduchu (v Celcius)
06: Teplota chladicí kapaliny (v Celcius)
07: Absolutní rychlost (musí být v garáži 000). Zkontrolujte se zadní brzdou.
08: Ovládání bezpečného spínače nakloněného úhlu - musí být od 0,4 do 1,4 (svisle) až 3,8–4,2 (vodorovně). ODPOJTE SPÍNAČ PRO KONTROLU !!!
09: Napětí baterie - musí být vyšší než 12,0
20: Spínač bočního stojanu - zobrazuje se ZAPNUTO nebo VYPNUTO
21: Spínač neutrálních stupňů - zobrazuje ZAPNUTO nebo VYPNUTO
Část II: Kontrola paměti ECU.
60: Chybový kód EEPROM - 00 znamená žádnou výchozí hodnotu, 01 nebo 02 znamená výchozí hodnotu na odpovídajícím válci (bliká, pokud oba válce).
61: Protokol paměti chybového kódu - Zobrazuje 00, pokud v paměti není žádný chybový kód, zobrazuje chybový kód, pokud existuje (11 až 50). Displej se mění každé dvě sekundy, pokud je v paměti více než jeden chybový kód, a potom začněte znovu od prvního.
62: Zobrazuje počet chybových kódů v paměti. Chcete-li vymazat paměť, přepněte spínač chodu motoru do polohy ON (bez zálohy).
70: Zkontrolujte číslo kódu, zobrazí se od 0 do 255
Část III: Aktivátory - Pro aktivaci otočte spínačem chodu motoru z OFF do ON - kontrolka kontrolky motoru je také aktivována.
30: Cívka 1 je aktivována 5krát za sekundu.
31: Cívka 2 je aktivována 5krát za sekundu.
36: Solenoid vstřikovače 1 je aktivován 5krát za sekundu.
37: Solenoid vstřikovače 2 je aktivován 5krát za sekundu.
48: Solenoid vzduchového potrubí je aktivován 5krát za sekundu.
49: Solenoid sání vzduchu je aktivován 5krát za sekundu.
50: Relé vstřikování paliva je aktivováno 5krát za sekundu.
51: Chladič se aktivuje každých 5 sekund.
52: Relé světlometů je aktivováno každých 5 sekund (2 sekundy ON, 3 sekundy OFF) - pouze model 2003+.
ODMÍTNUTÍ ODPOVĚDNOSTI: TYTO UDĚLETE VLASTNÍ RIZIKO A MŮŽETE ZRUŠIT ZÁRUKU VÝROBCŮ.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů