předem než popíšu problém uvádím, že motocykl mám kupovaný nový (nikdo jiný na něm nejezdil) jedná se o XT 660 R rv. 2008 najeto 30,000 km bez jakéhokoliv problému!
Sezonu 2016 jsem jezdil a moto zazimoval do vytápěné garáže(jako vždy). Přes zimu jsem dobíjel baterii a teď na jaře jsem chtěl vyjet. Moto vůbec nechtělo nastartovat, kdy startér točil. Vyměnil jsem benzín, okem zkontroloval motorovou část a okolí, kdy zde nebylo nic neobvyklého, ale pořád nic.
Při dalších pokusech startování, se mi rozsvítila červená kontrolka motoru s chybovým kodem 46.
Motocykl byl v servisu i na diagnostice, kde dle kodové chyby bylo provedeno měření s výsledkem že na motorce by mělo být vše v pořádku a že mám nejspíš asi špatnou řídící jednotku.
kodová chyba 46 - nízké napětí na baterii, problém se vstřikováním - napětí, dobíjení
Asi po 3 týdnech jsem šel kolem moto, kdy jsem otočil klíčkem, rozsvítila se červená kontrolka motoru a chyba 46. Zkusil jsem nastartovat, kdy motocykl chytl tak na 10 sec. a poté se vypnul. Kodová chyba se vymazala a zároveň i zhasla červená kontrolka.
Opakovaně jsem zkusil nastartovat, kdy motocykl nastartuje ale po pár vteřinách se vypne(nedrží volnoběh). Zkusil jsem i držet plyn, kdy při napůl otevřeném plynu se to začne dusit a vypne. Při plném plynu to drží ale strašně střílí do výfuku. Když ale nastartuju a tahám a pouštím za plyn, tak motocykl reaguje a motor jede, kdy ale střílí do výfuku. Svíčku jsem už měnil, kdy je vždy suchá a černá. Palivo jsem již několikrát vyměnil, kdy jsem i použil čistič vstřiků a palivového systému. Vzduchový filtr rovněž vyčištěn (KN). Nic nepomohlo

Chybu 46 to již nepiše a ani již se červená kontrolka nerozsvítila.
Za každou radu dík