

Neviete co tomu moze byt? Po tom smyku elektronika fungovala,motka isla aj nastartovat...
Cerpadlo ma silnejsi draty (cerveno-modry a cerny), k rezerve vedou jen takovy nitky (barvy si uz nepamatuju). Reni zkus sundat nadrz a pichni do konektoru k cerpadlu merak a nastartuj, pak uvidis, jestli tam jde nejaka stava. Vyzkousej pak taky cerpadlo (pripojenim treba na baterku, cerny drat je minus), je slozeny ze dvou plastovej kusu, ktery jsou jen nacvakly do sebe. Je mozny ze pri padu rozpadlo, ale jde nacvaknout bez problemu dohromady. Pri zkouseni cerpadla dej pozor, tlaci pres 300kPa, tak at nemas plny oci benzinu.kenyo píše:nezabzučí = nejde palivové čerpadlo = nemůže to nastartovat.... jestli sem to nezabzučí pochopil dobře. A ta kontorla si myslím že třeba nemusí mít jen jeden význam.. třeba to může značit víc věci, chce to omrknout manuál. A co se čerpadla týká sou pod nádrží dva konektory(jeden bude čerpadlo, druhej bude rezerva nevím který je který) tak je to chce zkontrolovat.
Tak ji starej trochu pomuze, ne?kenyo píše:TTrs> čoveče nevím nevím jestli to Reni pořeší tohle![]()
![]()
Priznam se, ze jsem ten servisni manual nejak moc necetl. Ale pokud se nepletu, tak ty chybovy hlasky se tykaji pouze nefunkcnosti jednotlivych cidel a samotny ecu. Kdyz ti po otoceni klickem nevrkne pumpa a na diplayi sviti prd, tak stejne musis jit s merakem po dratech, dokud nenajdes co je cinknuty.Houmber píše:Jeste dodatek,zadny draty nikde nepojovat ani nepripojovat! Otestovat vse,co jde pomoci kombinaci prepinacu tak,jak je popsano v diagnostice. Potom precist kod chyby a podle toho postupovat dal!
Zdar Houmber
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů