Vhodnost XT660R na cestu kolem sveta
Vhodnost XT660R na cestu kolem sveta
Zdravim vespolek,
delsi dobu jiz promyslim o ceste kolem sveta a momentale hledam, na cem by se dalo jet. Chci neco jednoducheho, lehkeho a v ramci moznosti spolehliveho.
Na 660R se mi libi vaha, vstrikovani, jednobuch, relativne jedoduchy motor a spotreba. Zajimaji me vasi postrehy ohledne dlouhodobeho zneuzivani mimo asfalt. Jel bych s prytelkyni, cili 130kg ziva vaha, plus dalsich par desitek kilo vsechno ostatni. Da to ram? Cetl jsem o par prasklych ramech.. Co kyvka a zadni tlumic? Vzdalenost pocitam 50000km, 5-10000km offroad. Ma motor nejaka slaba mista, na co je treba si davat pozor? Co kola v prevodovce, odchazi nejaka? Jak je vybirava na benzin? V Rusku a Asii je leckde pod 90 oktanu, klidne k 80. Nadmorska vyska by nemela delat problem diky vstrikovani. Jak je to se spolehlivosti? (pumpa, vstrikovac, zapalovani). S moto olejem to asi taky bude na stiru, ale pochybuji ze nekdo ma skusenost s auto olejem v motorce. Rozpocet samozrejme neni nekonecny, pouzite se pohybuji kolem 80k Kc nove jsem videl i za 160k Kc, ma vyznam kupovat novou? Premyslel jsem i o 660Z ale u te se mi nelibi vaha a vyska sedla spolujezdce a cena je take vyssi.
Dekuji za jakekoli rady a mejte se
delsi dobu jiz promyslim o ceste kolem sveta a momentale hledam, na cem by se dalo jet. Chci neco jednoducheho, lehkeho a v ramci moznosti spolehliveho.
Na 660R se mi libi vaha, vstrikovani, jednobuch, relativne jedoduchy motor a spotreba. Zajimaji me vasi postrehy ohledne dlouhodobeho zneuzivani mimo asfalt. Jel bych s prytelkyni, cili 130kg ziva vaha, plus dalsich par desitek kilo vsechno ostatni. Da to ram? Cetl jsem o par prasklych ramech.. Co kyvka a zadni tlumic? Vzdalenost pocitam 50000km, 5-10000km offroad. Ma motor nejaka slaba mista, na co je treba si davat pozor? Co kola v prevodovce, odchazi nejaka? Jak je vybirava na benzin? V Rusku a Asii je leckde pod 90 oktanu, klidne k 80. Nadmorska vyska by nemela delat problem diky vstrikovani. Jak je to se spolehlivosti? (pumpa, vstrikovac, zapalovani). S moto olejem to asi taky bude na stiru, ale pochybuji ze nekdo ma skusenost s auto olejem v motorce. Rozpocet samozrejme neni nekonecny, pouzite se pohybuji kolem 80k Kc nove jsem videl i za 160k Kc, ma vyznam kupovat novou? Premyslel jsem i o 660Z ale u te se mi nelibi vaha a vyska sedla spolujezdce a cena je take vyssi.
Dekuji za jakekoli rady a mejte se
Online
Přejít na web motopripravky.cz
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit
. Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit

Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
Re: Vhodnost XT660R na cestu kolem sveta
Ahoj....super plán,nech sa Ti to podarí dotiahnuť do konca a nepochybuj XT 660 to dá bez problémov.Prajednoduchý motor ktorý v trochu vybavenej dielni rozhádžeš,nastavenie ventilov bez podložiek,ľahká,slušný posed (u mňa ideál,mám 183)..... no trochu menšia nádrž ale to sa dá poriešiť.Skôr je otázne na akej pôjdeš...nová no problém...z druhej ruky by bolo dobre kúpiť moto ktoré poznáš,ak takej v okolí niet tak čo v najslušnejšom stave a spraviť jej komplet servis....zmerať tlak vo valci (min 11.5 atm,ideál 12.5) ložiská kolies a hlavového,záberové gumi,reťaz,sviecu ( dve na cestu)...a nový rozvod !!!ten tú cestu 50 000 km zmákne ...na autoolej v núdzi žiadny problém...na nízkooktán pod 90 bude klepať ale pôjde,vláčiť zo sebou prípravky na zvýšenie oktánov není nutné... kvalitné nosiče bagáže...
Držím palce..
Držím palce..
- Carlos Checa
- Příspěvky: 123
- Registrován: pát 01. říj 2010 10:06:53
- Bydliště: skoro Rakovník
Re: Vhodnost XT660R na cestu kolem sveta
No jak myslíš, ale zkus se svézt ve dvou na eRku a pak na Tenerce, rozdíl poznáš na pěti kilometrech! A ta váha je vyšší právě kvůli pevnějšímu rámu a větší nádrži ! Jasně, dá se to odject i na starý Jawičce, ale 50 000 je 50 000
Jinak přesně jak píše kolega , ložiska do kol a gumy do rozety ! Hpdně šťestí a RESPECT 


Re: Vhodnost XT660R na cestu kolem sveta
Diky moc za odpovedi.
To Carlos: Mohl by jsi se prosim trochu rozepsat o rozdilech.
To Carlos: Mohl by jsi se prosim trochu rozepsat o rozdilech.
- Carlos Checa
- Příspěvky: 123
- Registrován: pát 01. říj 2010 10:06:53
- Bydliště: skoro Rakovník
Re: Vhodnost XT660R na cestu kolem sveta
Co přesně máš na mysli?
Re: Vhodnost XT660R na cestu kolem sveta
Tak jestli to muzes trochu rozepsat..Carlos Checa píše:No jak myslíš, ale zkus se svézt ve dvou na eRku a pak na Tenerce, rozdíl poznáš na pěti kilometrech! A ta váha je vyšší právě kvůli pevnějšímu rámu a větší nádrži !
- Carlos Checa
- Příspěvky: 123
- Registrován: pát 01. říj 2010 10:06:53
- Bydliště: skoro Rakovník
Re: Vhodnost XT660R na cestu kolem sveta
Podívej se na profil sedačky Tenerky, jak je spolujezdec vejš a v podstatě na rovině, takže ti nesjíždí na záda a šířka sedačky je taky někde upně jinde, takže to pohodlí na sezení ve dvou je určitě lepší na Tenerce !
Re: Vhodnost XT660R na cestu kolem sveta
Jasne, zas precalounit sedacku neni takovy problem, mezes prosim napsat jeste neco o rozdilech mezi tenerkou a erkem, diky moc
- Carlos Checa
- Příspěvky: 123
- Registrován: pát 01. říj 2010 10:06:53
- Bydliště: skoro Rakovník
Re: Vhodnost XT660R na cestu kolem sveta
Nevim, tak jak píšeš ty, všecko se dá řešit, třeba i zvětšit nádrž, nebo přední plexi pro lepší ochranu před větrem ! Jinak mi prostě Tenerka přijde taková robustnější a vhodnější na cestování ve dvou .
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů