Vzduchový filtr KN?
Vzduchový filtr KN?
Zdarec, mam dotaz.. Chci měnit vzducháč, ale nevim jestli mam kupovat zase tan origo co tam je nebo jestli tam můžu napálit ten KN filtr když nemam ani laďáky ani commander..
díky za radu
díky za radu
Online
Přejít na web motopripravky.cz
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit
. Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit

Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
Re: Vzduchový filtr KN?
KN-kem nebo DNA-čkem rozhodně nic nezkazíš. Rozhodně se alespoň motor lépe a lehčeji nadechne
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: úte 28. led 2014 9:03:32
- Bydliště: Hlinsko
Re: Vzduchový filtr KN?
Čau,četl jsem snad všechny komentáře a diskuze ohledně filtru KN a nevím zda zůstat u stávajícího origo nebo přejít na KN..Mám laděné výfuky Sharon a 14 kolečko vepředu ,nové gumy v zadní rozetě..motorku jsem koupil nedávno a po prvním projetí..hm docela cukáníčko
,:-(...ještě zkusím svíčku ..a podle vašich komentářů jsem usoudil,že to bude asi nejspíš jedině tím filtrem..že (lape po dechu),když jsem zmněnil výfuky..Poraďte
..předem díky
..



Re: Vzduchový filtr KN?
Josef myslím že svíčkou to fakt nebude,jestli si dal ladáky a nemáš k tomu nic víc(pwc,filtr) tak to prostě bude cukat víc než s origo vejfukama.Je to stříkačka a některý cukaj už co vyjeli z fabriky(skoro všechny) a to je to z fabriky vše sladěný.Jakmile u týhle mašiny změníš výfuk musíš se zaměřit i na sání.
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: úte 28. led 2014 9:03:32
- Bydliště: Hlinsko
Re: Vzduchový filtr KN?
Takže asi nejspíš půjdu do jiného filtru (sání) ...A budu doufat,že to pomůže ..
..Popř..kde obědnat KN filtr?

-
- Příspěvky: 19
- Registrován: úte 28. led 2014 9:03:32
- Bydliště: Hlinsko
Re: Vzduchový filtr KN?
A jak je to s tím KN Filtrem?..koukal jsem ,že ho tam spousta příznivců Xt mají a už tam nemají tu krytku co je na ty 4 šrouby.....(DNA)..nebo jak to tu nazýváte ..
Re: Vzduchový filtr KN?
tak to pak je otevřenej filtr místo víka aiboxu se dá víko jiný,
Re: Vzduchový filtr KN?
filtr KN třeba tady http://www.autofashion.cz/zbozi/produkt ... otard.html
a nebo tady třeba http://www.okmoto.cz/cz/e-shop/c60098/k-26n.html
a nebo tady třeba http://www.okmoto.cz/cz/e-shop/c60098/k-26n.html
-
- Příspěvky: 58
- Registrován: úte 31. led 2012 14:48:35
- Bydliště: Zbiroh
Re: Vzduchový filtr KN?
Ahoj. Musím říct,že jsem taky šel po KN filtru a hledal jak zvednout výkon u tenere. Koupil jsem ji na podzim a musím říct,že Xt R bylo živější o 50% v základu a bez doplňků. Vše origo.
Nevím co je špatně a hlavně nevím,jak vyštelovat (jestli to jde) směs a zlepšit akceleraci tenere.
Koupil jsem ji s akrapovičema. Je to paráda,že od spoda jde krasně hladce bez škubání,ale kdybych si měl vybrat,tak radši škubání,ale výkon.
Párkrát jsem se projel,nasadil jsem koncovky a zatím jsem na mrtvém bodě. Nechce se mi do toho vrážet dalších cca 10 tisíc za PWC a štelování na brzdě. Myslel jsem,že to půjde poštelovat i jinak,prostě aby to jezdilo alespoň podobně,jako moje poslední Xt R. Vím že je těžší o pár kilo,ale to neudělá takový rozdíl v akceleraci. Každá moto se chová jinak,ale v této situaci jsou motory stejné.
Ještě jsem nepočítal zuby na zadní rozetě,jestli ji náhodou původní majitel nevyměnil,ale to beru jako poslední verzi.
Kdo má více zkušeností s tenere a mohl by poradit,byl bych vám vděčný za každou dobrou radu.
Bral jsem v potaz i to,že bych laďáky prodal a dal to zpět do originálu.
Nevím co je špatně a hlavně nevím,jak vyštelovat (jestli to jde) směs a zlepšit akceleraci tenere.
Koupil jsem ji s akrapovičema. Je to paráda,že od spoda jde krasně hladce bez škubání,ale kdybych si měl vybrat,tak radši škubání,ale výkon.
Párkrát jsem se projel,nasadil jsem koncovky a zatím jsem na mrtvém bodě. Nechce se mi do toho vrážet dalších cca 10 tisíc za PWC a štelování na brzdě. Myslel jsem,že to půjde poštelovat i jinak,prostě aby to jezdilo alespoň podobně,jako moje poslední Xt R. Vím že je těžší o pár kilo,ale to neudělá takový rozdíl v akceleraci. Každá moto se chová jinak,ale v této situaci jsou motory stejné.
Ještě jsem nepočítal zuby na zadní rozetě,jestli ji náhodou původní majitel nevyměnil,ale to beru jako poslední verzi.
Kdo má více zkušeností s tenere a mohl by poradit,byl bych vám vděčný za každou dobrou radu.
Bral jsem v potaz i to,že bych laďáky prodal a dal to zpět do originálu.

Re: Vzduchový filtr KN?
Tak směs nebo spíš bohatost pošteluješ takhle,kluci tady mají návod už dlouho.
Většina to asi zná,ale sem se to hodí přidat

1. Vypnout zapalovani (klicek do polohy OFF)
2. Stlacit SELECT a RESET najednou a drzet
3. Zapnout zapalovani (poloha ON) a stale drzet SELECT a RESET cca 8 sekund
4. Na diplayi se objevi napis "dIAG"
5. Jednou kratce stlacit SELECT a misto "dIAG" se objevi "CO"
6. Stlacit SELECT a RESET najednou a drzet 3 sekundy
7. Na diplayi se objevi napis "C1" (cislo valce)
8. Stlacit SELECT a RESET najednou a drzet 3 sekundy
kde to cislo 10 (v mem pripade) je bezrozmerna velicina uvavajici bohatost smesi a kazda motorka ho ma jiny (od -128 do +128). Pomoci tlacitka SELECT hodnotu bohatosti smesi zvysujeme, RESETem pak snizujeme. Po nastaveni zvolene hodnoty staci pouze vypnout zapalovani (klicek do polohy OFF) a "ono se to samo ulozi".
Pro prvotni nastrel je dobry zvysit bohatost o 2 a v pripade potreby (bude to dal cukat) je mozne jit az o 10 az 15 vejs. V mem pripade stacilo zvysit o 2, aby motor bral pekne zespoda. Spotreba se mi zvysila o cca 0,4l/100. Jedina nevyhoda teto upravy je, ze to pak rve jak krava i s tovarnima koncovkama.
Taky otázka co je za rok ta tenerka?
Mám XT R bez lambdy a jede super ale jezdil sem na XT X s lambdou a musím říct že chování ja fakt jiné,XT s lambdou mi přišla celkově lenivější,pomalejší reakce na plyn,pomalejší opadání otáček ale zas to mělo menší cukaturu.
Ale jak píšeš že R-ko bylo o tolik živější než Tenerka je dost zvláštní
Většina to asi zná,ale sem se to hodí přidat

1. Vypnout zapalovani (klicek do polohy OFF)
2. Stlacit SELECT a RESET najednou a drzet
3. Zapnout zapalovani (poloha ON) a stale drzet SELECT a RESET cca 8 sekund
4. Na diplayi se objevi napis "dIAG"
5. Jednou kratce stlacit SELECT a misto "dIAG" se objevi "CO"
6. Stlacit SELECT a RESET najednou a drzet 3 sekundy
7. Na diplayi se objevi napis "C1" (cislo valce)
8. Stlacit SELECT a RESET najednou a drzet 3 sekundy
kde to cislo 10 (v mem pripade) je bezrozmerna velicina uvavajici bohatost smesi a kazda motorka ho ma jiny (od -128 do +128). Pomoci tlacitka SELECT hodnotu bohatosti smesi zvysujeme, RESETem pak snizujeme. Po nastaveni zvolene hodnoty staci pouze vypnout zapalovani (klicek do polohy OFF) a "ono se to samo ulozi".
Pro prvotni nastrel je dobry zvysit bohatost o 2 a v pripade potreby (bude to dal cukat) je mozne jit az o 10 az 15 vejs. V mem pripade stacilo zvysit o 2, aby motor bral pekne zespoda. Spotreba se mi zvysila o cca 0,4l/100. Jedina nevyhoda teto upravy je, ze to pak rve jak krava i s tovarnima koncovkama.
Taky otázka co je za rok ta tenerka?
Mám XT R bez lambdy a jede super ale jezdil sem na XT X s lambdou a musím říct že chování ja fakt jiné,XT s lambdou mi přišla celkově lenivější,pomalejší reakce na plyn,pomalejší opadání otáček ale zas to mělo menší cukaturu.
Ale jak píšeš že R-ko bylo o tolik živější než Tenerka je dost zvláštní
Re: Vzduchový filtr KN?
U Tenerky myslím (s)prostě nejde jednoduše spustit diagnostiku na displeji (nastavení hodnot CO2), oproti Rku.
Tenerka je opravdu na zrychlení či výkonu pocitově tak nějak slabší oproti Rku. Ale Tenerka alespoň necuká a má kulturnější projev výkonu.
Tenerka je opravdu na zrychlení či výkonu pocitově tak nějak slabší oproti Rku. Ale Tenerka alespoň necuká a má kulturnější projev výkonu.
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: úte 28. led 2014 9:03:32
- Bydliště: Hlinsko
Re: Vzduchový filtr KN?
Taky nechci dávat PWC...s motorkou jsem moc spokojen a to škubání není zase tak moc hrozne..jen bych to chtěl krapet zmírnit..to se mi povedlo výměnou gum (uložení zadní rozety)..a hodně to i pomohlo.Výměnou 14 kolečka,to je taky pěkně znát a zadní rozetu jsem nechal stejnou.Zítra si jdu pro Iridiovou svíčku a pak bych chtěl ještě pořešit to sání ..ale nevím zda koupit KN fitr a nebo jit do toho DNA ,otevřeného sání ..bál bych se,že si to v blatě nasaje nečistoty...
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: úte 28. led 2014 9:03:32
- Bydliště: Hlinsko
Re: Vzduchový filtr KN?
A k tomu otevřenému sání musí být i PWC,že?...
Re: Vzduchový filtr KN?
nemusí,mám to tam tak rok a paráda. Až za ní vezmeš s DNA filtrama,mám na mysli i s tim místo víka tak se pose....josefjosef píše:A k tomu otevřenému sání musí být i PWC,že?...

- vitaminc
- Příspěvky: 471
- Registrován: pon 23. úno 2009 14:02:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchový filtr KN?
Nejsem zadny odbornik, ale dle meho. Irid svicka s motorkou nic neudela. Vyhodou je vetsi zivotnost a tak se hodi pro kapotovane motorky. Kdy je k nim pristup jak k penezum.
Kn filtr jsem mel a myslim ze to staci. Dna uz musi byt vetsi zasah a pokud mas i ladaky pwc bych doporucil. Nemyslim ani kvuli vykonu, ale spis optimalniho michani a davkovani paliva.
Kn filtr jsem mel a myslim ze to staci. Dna uz musi byt vetsi zasah a pokud mas i ladaky pwc bych doporucil. Nemyslim ani kvuli vykonu, ale spis optimalniho michani a davkovani paliva.
Re: Vzduchový filtr KN?
Měl si DNA ?vitaminc píše:Nejsem zadny odbornik, ale dle meho. Irid svicka s motorkou nic neudela. Vyhodou je vetsi zivotnost a tak se hodi pro kapotovane motorky. Kdy je k nim pristup jak k penezum.
Kn filtr jsem mel a myslim ze to staci. Dna uz musi byt vetsi zasah a pokud mas i ladaky pwc bych doporucil. Nemyslim ani kvuli vykonu, ale spis optimalniho michani a davkovani paliva.

Re: Vzduchový filtr KN?
Jinak mám jen ladaky bez PWRC. A je to znát že motorka dýchá odspodajirken7 píše:nemusí,mám to tam tak rok a paráda. Až za ní vezmeš s DNA filtrama,mám na mysli i s tim místo víka tak se pose....josefjosef píše:A k tomu otevřenému sání musí být i PWC,že?.... Když tam dáš jen K&N filtr tak rozdíl není prakticky znát od originálního filtru.

-
- Příspěvky: 19
- Registrován: úte 28. led 2014 9:03:32
- Bydliště: Hlinsko
Re: Vzduchový filtr KN?
Ja slyšel, že je Iridivá lepší na studenė starty:-). A ještě mam dotaz. .to DNA saní jsou teda dva filtry?..Jeden vnitřní,ten místo originálního a druhý místo toho víka ano?Děkuji za rady:-).
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: úte 28. led 2014 9:03:32
- Bydliště: Hlinsko
Re: Vzduchový filtr KN?
A ještě Jirken7..Jezdíš i bahno atd..
..nenasaje si to nečistoty?..díky

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti