zprevodovani
zprevodovani
Zdravim všechny....poradte...chci zmenit retezovy prevod z 15-45 zubu na 16-43....bude to znat hodne nebo nebude...chci jen XTX ulehcit pri delsich cestach a aj trosku aby byla do rychla....moc děkuji za radu...Mysak
Online
Přejít na web motopripravky.cz
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit
. Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit

Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
- vitaminc
- Příspěvky: 471
- Registrován: pon 23. úno 2009 14:02:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: zprevodovani
Nevim, ze by se to tu resilo. Kluci si menili jen male kolecko v rozpeti 13, 14 a 16 zubu. Kdyz tu das vyhledat 16z, tak neco najdes, nebo minimalne lidi co to maji.
je i srovnani od radka
13z: max. 159km/h | otacky pri 140km/h: 6600rpm
14z: max. 171km/h | otacky pri 140km/h: 6100rpm
15z: max. 183km/h | otacky pri 140km/h: 5700rpm
16z: max. 196km/h | otacky pri 140km/h: 5366rpm
jen tak ze srandy 17z:
17z: max. 208km/h | otacky pri 140km/h: 5000rpm
je i srovnani od radka
13z: max. 159km/h | otacky pri 140km/h: 6600rpm
14z: max. 171km/h | otacky pri 140km/h: 6100rpm
15z: max. 183km/h | otacky pri 140km/h: 5700rpm
16z: max. 196km/h | otacky pri 140km/h: 5366rpm
jen tak ze srandy 17z:

17z: max. 208km/h | otacky pri 140km/h: 5000rpm
Re: zprevodovani
No ..., myslím, že 200 to asi nepojede
Každopádně změna z 15 zubů o jeden dolů i nahoru cítit je (rozeta standardní), zkoušel jsem obojí :
Při 14 zubech jsem změnu poznal zejména na standardních rychlostech - je o poznání živější, ale i pomalejší. Můj cíl však byl, vyzkoušet a především využít tohoto efektu pro snížení minimální rychlosti a zlepšení chování motorky v opravdu nízkých otáčkách, ale tam jsem to tak výrazně nepozoroval
. Bohužel. Pokud bych opravdu chtěl lepší práci na malých rychlostech v OFF, tak jsem nyní přesvědčen, že lepší cestou je optimalizovat křivky průběhu výkonu a MK motoru v oblasti řekněme od 2000 rpm nějakým PWC + co k tomu patří. Nebo ještě lépe obojí - hlavně komandr a k tomu 14 zubů.
No a 16 zubů mám nyní. Je to tak o +/- 7 km rychlejší (tedy, při řekněme běžné cestovní rychlosti, oproti 15z), takže na delší cesty určitě OK. Když však jedeme dva, tak to nad těch zhruba 5000 rpm už nemá ten šmrnc. Motorka není tolik ochotná k vytočení, dokonce se domnívám, že s původním ozubením na pastorku sekundáru dosáhnu ve dvou stejné maximální rychlosti.
Takže : Tento týden dávám na to běžné ježdění a výletování kolem komína, na svoji XT660Z, zpět 15 zubů. Mají to v tý Jamaze optimalizovaný ...

Každopádně změna z 15 zubů o jeden dolů i nahoru cítit je (rozeta standardní), zkoušel jsem obojí :
Při 14 zubech jsem změnu poznal zejména na standardních rychlostech - je o poznání živější, ale i pomalejší. Můj cíl však byl, vyzkoušet a především využít tohoto efektu pro snížení minimální rychlosti a zlepšení chování motorky v opravdu nízkých otáčkách, ale tam jsem to tak výrazně nepozoroval

No a 16 zubů mám nyní. Je to tak o +/- 7 km rychlejší (tedy, při řekněme běžné cestovní rychlosti, oproti 15z), takže na delší cesty určitě OK. Když však jedeme dva, tak to nad těch zhruba 5000 rpm už nemá ten šmrnc. Motorka není tolik ochotná k vytočení, dokonce se domnívám, že s původním ozubením na pastorku sekundáru dosáhnu ve dvou stejné maximální rychlosti.

Naposledy upravil(a) RadekK dne čtv 12. zář 2013 19:54:00, celkem upraveno 1 x.
Re: zprevodovani
Chlapáci díkas moc..tak zkusim to 16- zubovy a uvidim....pak napíšu,jak jsem pocítil změnu.....mějte se...čau Myšák.
zprevodovani
Zdravim všechny xtkaře...poradí mi někdo.jsem koupil 16-ti zubý kolečko a když jsem ho namontoval,tak mi tam nejde takovej mezikus co je mezi karterem a plastovým krytem toho kolečka.....nevíte někdo co s tím...???...děkuji za odpověd.....myšak
Re: zprevodovani
Mě tam tedy ten chránič vejde.
Hoj
Hoj
Re: zprevodovani
a me by zajmalo kdyz dam teda 13 kolecko zmensim si maximalku ale za to to pujde lepe do otacek a tim padem i na zadni ze rozeta standartni
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů