
Materiál válce
Materiál válce
Jelikož mě ještě nepustilo pokušení zvýšit objem na 714 ccm ( když už od DNA na to mam do PWC mapu ) tak dávám dohromady info. Jediné co nevím je z čeho je vyrobený válec. Jestli je to litina, hliník, nebo nedej bože nikasil
. Jste už nekdo po výbrusu a podělíte se se mnou o info? Díky

Online
Přejít na web motopripravky.cz
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit
. Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit

Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
Re: Materiál válce
Bud zkus 700 valec z Raptora a nebo se obrat na Oulehlu, ten dela vybrusy a nikasily.
Osobne bych za ty prachy koupil lepsi motorku...
Osobne bych za ty prachy koupil lepsi motorku...

Re: Materiál válce
Jak to myslíš lepší motorku !? Ono něco takového vyrábějí 

Re: Materiál válce
Se svejma 195 cm a 120kilama na všem vypadám jako když jedu na praseti a držím ho za uši, ale XT mi po všech těch letitejch pokusech sedlo nejlépe tak bych mu rád věnoval lásku a péči. Přemýšlel jsem o pístním setu od OTR. Mají k tomu i všecka okolní těsnění tak mě to tak nějak zaujalo. Jestli by tam šel válec z raptora, to se musí zkusit
Re: Materiál válce
Valec z Raptora tam jde napasovat, ale jsou nutny maly upravy jak na valci tak na na hlave. Prevrtani a novy nikasil je jednodussi, ale zivotnost te tvrde vrstvy nikdy neni takova jako u puvodniho nikasilu z tovarny. Obe tyhle upravy mi mi neprijdou uplne nejlepsi.
Motor z XT660 se pouziva i v supermono strojich, kde ma vykon kolem 70 koni. Davaji tam jen jen jinou vacku a strikacku nahradi karburatorem. Z elekroniky je tam pak jen programovatelny zapalovani, jinak nic.
Nechci zrovna tady nejak hanit XTcko, ale zrovna u takto levny motorky nemaji upravy na motoru smysl. Jako oni nemaji cenu ani u lepsich motorek, pokud clovek nejezdi soutezne. Proste bych ty upravy u XT omezil na snizovani hmotnosti, upravy podvozku a doladeni ergonomie. Takze pokud ti prijde XT slaby, tak kup jinou a silnejsi.
Motor z XT660 se pouziva i v supermono strojich, kde ma vykon kolem 70 koni. Davaji tam jen jen jinou vacku a strikacku nahradi karburatorem. Z elekroniky je tam pak jen programovatelny zapalovani, jinak nic.
Nechci zrovna tady nejak hanit XTcko, ale zrovna u takto levny motorky nemaji upravy na motoru smysl. Jako oni nemaji cenu ani u lepsich motorek, pokud clovek nejezdi soutezne. Proste bych ty upravy u XT omezil na snizovani hmotnosti, upravy podvozku a doladeni ergonomie. Takze pokud ti prijde XT slaby, tak kup jinou a silnejsi.

Re: Materiál válce
Válec na Raptora stojí 23.838,00 Kč, takže tudy cesta nepovede. ( Je to blbost ). O vačce jsem taky přemýšlel + nějaké to vyleštění kanálů, větší ventily a většíá sání. Na PWC se to dá potom všecko doladit, ale zatím jsem nesehnal nikoho kdo to dokáže odbrzdit a doladit mapu. V K2 sice brzu mají ale tím to hasne. Máme někoho takového?
Re: Materiál válce
Garazovych ladicu s brzdama je hodne, ale neznam zadnyho schopnyho. Navic at si kazdej rika co chce, ale motorka se ma ladit pod zadkem. Nahazet cisla do pwrcmd abys mel na lambde 14,7 umi i cvicena opice (nebo Autotune u pwrcmd5hightower píše:Válec na Raptora stojí 23.838,00 Kč, takže tudy cesta nepovede. ( Je to blbost ). O vačce jsem taky přemýšlel + nějaké to vyleštění kanálů, větší ventily a většíá sání. Na PWC se to dá potom všecko doladit, ale zatím jsem nesehnal nikoho kdo to dokáže odbrzdit a doladit mapu. V K2 sice brzu mají ale tím to hasne. Máme někoho takového?

Jinak k tem upravam...
Vacka (Hotcam Stage 1 a 2) ti zmeni prubeh tak, ze ztratis neco na spodku a ziskas neco malo nahore. Motor budes muset vic tocit. U XT ti to bude zrat benzin i olej a zase tak moc neziskas. Tu podbrousenou z OTR neznam, ale bude to asi podobny, tam neni co jinyho vymyslet.
Lestit kanaly je spis pro pocit. Predevat hlavu na jiny ventily taky asi nebude ta prava cesta. U XT mi jako nejvetsi slabina prijde prave samotny plneni strikackou. Muzes si s tim sice hrat pres pwrcmd, ale nikdy tam nebudes mit "co na plynu, to na zadnim kole".
Videl jsem upravy nejakych nadsencu, co prevrtavali ten odlitek s klapkou vstrikovani na vetsi prumer. Jak se to pak chovalo nevim, mam jen fotku.

Vsechny tyhle upravy mi prijdou dost krkolomny. Nez v tom utopit spousty penez a mit nezarucenej vysledek, tak bych fakt radeji koupil silnejsi moto.
Re: Materiál válce
TTrs má pravdu. Je dobré si ujasnit jak chceš motku používat. Co se týče výběru motky, prubni i Tenerku. Já jsem podobné konstrukce a výměna XT660R za Z je pro mne super řešení. Konečně se necítím "jako na praseti"


hightower píše:Se svejma 195 cm a 120kilama na všem vypadám jako když jedu na praseti a držím ho za uši, ale XT mi po všech těch letitejch pokusech sedlo nejlépe tak bych mu rád věnoval lásku a péči. Přemýšlel jsem o pístním setu od OTR. Mají k tomu i všecka okolní těsnění tak mě to tak nějak zaujalo. Jestli by tam šel válec z raptora, to se musí zkusit
- Filip
- Příspěvky: 147
- Registrován: ned 12. zář 2010 21:03:59
- Bydliště: petrovice u karvine
- Kontaktovat uživatele:
Re: Materiál válce
ja se k prevrtaní š.k. musím kladne vyjádrit motor bude líp dychat bude lepsi spodek a celkove zatáh motoru bude lepší co si myslím co by nebylo na skodu by byly 2 vstikovače nebo jeden o vetším prutoku paliva .
co mě ještě napadlo jak radikalne zvednou výkon ale za to mě snad vsichni ukrizujete jak to vypustím z huby ..
predelat hlavu a rozvod z OHC na DOHC cili 2 vacky
moc do XT zatím nevidím ale mozna by bylo rešeni porovnat jinou DOHC hlavu od YAMAHY co s XT vedeni kanalu atd treba s mensími upravamy by vse sedlo.. a to si myslím že vykonový rozdíl by byl razantní
co mě ještě napadlo jak radikalne zvednou výkon ale za to mě snad vsichni ukrizujete jak to vypustím z huby ..

moc do XT zatím nevidím ale mozna by bylo rešeni porovnat jinou DOHC hlavu od YAMAHY co s XT vedeni kanalu atd treba s mensími upravamy by vse sedlo.. a to si myslím že vykonový rozdíl by byl razantní
Re: Materiál válce
...a neb, jak udělat ze spolehlivého stroje mrdku 

-
- Příspěvky: 148
- Registrován: čtv 16. črc 2009 13:34:45
Re: Materiál válce
Radsej by niekto mal vymysliet,ako urobit z XT dvojvalcek! 

Re: Materiál válce
totr píše:...a neb, jak udělat ze spolehlivého stroje mrdku
Ač nerad budu s tím muset souhlasit. Takže potom zbývá už jen KTM 950 SUPERENDURO R, ale to je o jiných penězích a má to jen dvoupolohový plyn. Zapnuto, vypnuto

Re: Materiál válce
Tak ta uprava vykonu me taky sakrys lezi v makovici,ale asi tady nikdo neni ,kdo s tim ma vylozene zlusenosti? 
Prida tomu powr alespon pocitove neco? Mozna to prubnu

Prida tomu powr alespon pocitove neco? Mozna to prubnu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů