Zdravím.
Mám skrytý problém někde v elektrické soustavě. Při jízdě asi po 30 Km došlo nejdříve k tomu, že se mi rozvítila žulá kontrolka motoru na přísrojové desce. Tato svítila asi 2 minuty, když následně vypadlo napájení celé přístrojové desky. Tzn. nesvítil ani digitální panel ani kontrolky i otáčkoměr byl na nule. Motorka stále jela bez problémů, ale přední světlo již svítilo velmi slabě, nebo svítila jen obrysovka.(to jsem poznal , kdž jsem přijel za nějako auto viděl svůj odraz v jeho zadním nárazníku). Násedně došlo asi po 5 kilometrech k tomu, že motocykl začal strácet tah a při vyřazení už zhasl motor. Následně už nebylo možné nastartovat. Při otočením klíčku neproběhlo klasické probliknutí kontrolek, ani vytočení otáčkoměru. Otáčkoměr zůstal v poloze nula a kontrolky se rozvítily dvě - žlutá kontrolka motoru a červená teplota kapaliny. (To už jsem ale stál). Dále jsem při pokusu o start motoru zjistil, že kontrolky při startování úplně zhasnou. Při zmáčkntí startéru se ale startér netočil, pouze bylo slyšet vrčení z pod sedla. Následně jsem zjistil, že vrčení vychází z relé vedle hlavní pojistkové skříňky. Relé je osazeno dvěmi pojistkami po 30 A. Toto jsem vytáhnul, pojistky vyčistil, ale nastartovat stále nešlo. Relé pořád jen vrčelo, ale startér se netočil. Následně jsem nechal motocykl odpočinout. Pak se motor rozběhl už po standartním rozvícení všech kontrolek i protočení otáčkoměru. Dojel jsem zas domů a závada se už neprojevila.
Máte někdo podobnou zkušenost. Nebo nevíte čím by to podle příznakú mohlo být. Já jsem zatím nic neproměřoval protože nemám čím, ale mám podezření na baterku, nabíjení nebo špatný kontak či zkrat. Nevím. Díky za radu.
Problém s elektrikou XT 660 z Tenere
Online
Přejít na web motopripravky.cz
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit
. Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit

Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
Re: Problém s elektrikou XT 660 z Tenere
pravdepodobne reg. dobíjeni...
pročti TADY
a budeš chytřejší.....ja dal novej reg. a elektriku jsem predelal na jinej konektor....
nekde jsem to tu uz psdal ale nevim kde..hledej
pročti TADY
a budeš chytřejší.....ja dal novej reg. a elektriku jsem predelal na jinej konektor....
nekde jsem to tu uz psdal ale nevim kde..hledej
Re: Problém s elektrikou XT 660 z Tenere
jo tady je ten clanek...nekde níže mam odkazy na fgotky...doporucuji procist cele..
a příšte více hledat.....ja to nasel za 5 minut....
http://forum.xt660.cz/viewtopic.php?f=3 ... &sk=t&sd=a
a příšte více hledat.....ja to nasel za 5 minut....
http://forum.xt660.cz/viewtopic.php?f=3 ... &sk=t&sd=a
Re: Problém s elektrikou XT 660 z Tenere
Díky Béďo, hledal jsem, ale asi jsem se špatně díval. Vypadá to, že je to přesně ono. Díky.
Re: Problém s elektrikou XT 660 z Tenere
Tak jsem si dneska s tím připojením na regulátor pohrál a rozebral jej. Nicméně regulátor a jeho kontakt byly jak nové. nebyla na nich žádná koroze ani známky po oxidaci. Jediné co nebylo dobré, byl plastový konektor který se na regulátor připojuje. V něm je prasklý plastový vodič uvnitř konektoru, který oebpíná kontakt nejbližší k motoru.(mysím že černý kabel). Ale nevím zda by ten mohl přivodt nefunkčnost kontaktu, spíš ne. Ale doufám že ke ztrátě kontaktu došlo zde, protože jinak nevím, čím by to mohlo být. Teď nabíjení jede bez problémů na 13,5 V.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů