


Tak pojistka je pod sedačkou,je tam krabička a v ní asi 7pojistek.Jen jedna je na 7,5w a je červaná a ta je na ventilátor.Věř,že pokud budeš jezdit v terénu,tak ten ventilátor poběží.Zapne se až když je motor ohřátý tak na 90-95st.C.Pokud jezdíš brumlačku po asfaltu,tak se ti zapne tak v létě v koloněhejvy píše:Kde je na máše ta pojistka, která chrání ventilátor, rád bych se na ní mrknul, protože mi ten fukar taky neběží, ale na rozdíl od tebe se mi motorka nepřehřívá.
Tak nevím,žádnou jinou závadu jsem na tom nenašel a když jsem zjistil že nefouká,tak první co jsem zkusil bylo jestli se volně točí a koukal jsem jestli není zalepenej blátem a všechno bylo ok.Podle mě není ventilátor stavěný na to aby běžel třeba hodinu v kuse a proto ta ochrana vyhořela.Při normálním(neucpaným) chladiči beží tak max.5min.mad píše:venca> tak je fajn ze zavada nastesti byla jenom takovahle![]()
Jenom si myslim, ze ten duvod proc byla pojistka prepalena bude v necem jinym nez v dlouhym chod ventilatoru, ventilator i kdyby bezel nonstop celej den, tak by mel fungovat porad!
Spis se ti bahnem zalepil i ventilator a bud se tocil pres velky odpor a nebo byl zalepenej, ze se ani nemohl roztocit. A prave pri tehle situacich odebira podstatne vetsi proud nez pokud se normalne toci a diky tomu bych spis videl odpalenou pojistku
Jsou tam 3 hodnoty a na každou tam je náhradní pojistkamad píše:venca> ahaa. No tak v tom pripade mi to prijde vazne hodne hloupe navrhnuty![]()
A pouceni vozit nahradni pojistku...
Je tam i tahle pojistka jako nahradni
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů