Nový příspěvek
od Volfino » čtv 02. črc 2009 15:55:01
Tohle je Mitas take, vyrabeli to pro Svedskou armadu puvodne a delaj to dal pro civilni endura. Je legalni na silnice.
Mam T644 na predku a E09 na zadku.
Ta T644 je opravdu mekci a drzi lepe nez cokoliv jineho na predek. Dal jsem ji ale jen na predek prave proto, ze je mekci a na zadku by hned odesla. Ma dobrej radius a spunty i do stran, takze drzi i v naklonu, neni tam takovej ten pocitspadnuti do strany jako u E09 predni.
Ta E09 na zadku je proti ni tvrdsi a do terenu i na silnici staci bohate.
Takze kombinace T644 na predek a E09 na zadek se mi jevi po 2 tis. km jako idealni. Mam k predku konecne duveru. Na mokru (rozumej voda leezi na silnici) mam samozrejme sevrenej zadek, ale v terenu a na suche silnici naprosta duvera.
Tento vikend jsem zrovna jel pres kopce ve sluknovskem vybezku, totalni mlha vsude a vlhkost vypadavala na asfalt. T644 drzela pevne, az jsem se divil. Ale jak rikam, za deste skrz louze vody to budou sane, rekl bych.
Jedina nevyhoda tehle kombinace pneu : na dalnici ve vice jak 100 Km/h motorka dost plave do stran, takze to je spis pro nas bahnaky.
-----------------
XT 660 R, r.v. 2004 cerna
motorově standardni konfigurace( zatim)
+ Vencovo stupacky, predni enduro blatnik Acerbis, kryt motoru a cidla stojanku Touratech