Ráno jsem natankoval plnou, vynuloval počítadlo km a vyrazil po okreskách za účelem pěkně se projet a při tom zjistit, kolik mi to bude žrát s laďákama. Jel jsem celkem klidně a snažil se trochu dodržovat předpisy (v obci do 60 km/h, mimo obec většinou do 100 km/h)

Kontrolka rezervy se rozsvítila přesně po 228 km. Po dvou km byla pumpa, tak jsem natankoval 8,7 litrů (víc se fakt nevešlo) a jednoduchým výpočtem jsem zjistil, že vychází spotřeba 3,78 l/100km.
Přímo na parkovišti u pumpy jsem z kufru vytáhl nový KN filtr a vyměnil ho za originál. Vynuloval jsem opět počítadlo a vyrazil na další cestu. Tentokrát již o poznání svižnějším tempem, část po dálnici (110-130) a dvakrát průjezd Brnem za odpolední špičky





Na chodu motoru je použití KN filtru dobře znát. Motor výrazně ožil a snadněji jde do otáček. Taky se ještě více zklidnil chod v nízkých otáčkách. O úspěšné likvidaci cukatury pomocí laděných výfuků jsem již psal jinde. Při druhém tankování jsem neváhal a vyměnil originál svíčku za Iridiovou. Spotřebu jsem již neměl možnost zkoumat a na chodu motoru jsem nezaznamenal již žádnou změnu. Možná by to chtělo zkusit nejdřív na motorce v originál stavu.