po přečtení všech možných vláken s mnoha instrukcemi, názory a často protichůdnými zkušenostmi mě napadla otázka, zda by stálo za to, nechat porovnat na brzdě, zda po montáži laďáků, KN filtru a obohacení směsi, zůstávám se svým strojem alespoň na papírových hodnotách výkonu. Nějak jsem totiž získal pocit, že to jede buď úplně stejně nebo spíš hůř.


Chtěl jsem požádat znalce, co už třeba na brzdě byli o jejich názor a o zkušenosti (možnosti měření, nejčastější doporučení, cena, doba měření, osvědčené místo...)
Vím, že dost z vás řešilo věčný problém tria výfuky-jednotka-filtr pořízením power commanderu, ale o tom už tady jedno téma je. Pro nás, co se na commander nechystáme by bylo možná dobrý vědět, jak moc jsme základními "vylepšeními" motorce objektivně pomohli nebo uškodili a jestli se s tím (kromě vrácení origo dílů) dá něco rozumného udělat. Dřív než bych se na brzdu objednal a vyhodil tím třeba prachy do luftu, radši se poradím
