tak mě Miki zase lehce nakousnul.. kouknul jsem na ebay a v UK (rsp. v itala ale na ebay.co.uk) jsou nové za necelou devítku i s poštou kua kdybych nekupoval gumu a boty tak už je objednávám
Naposledy upravil(a) kenyo dne úte 30. pro 2008 17:59:08, celkem upraveno 1 x.
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
Dnes sem je tam namontoval,vypadá to moc dobře!! škoda,že mám baterku u kámoše v garáži,už bych je jinak prubnul ! Nechal sem tam ty delší koncovky s větším průměrem,myslím,že to bude masakr Už ať je jaro sakra !!!
Kolik je pravdy na téhle větě: Víte o kolik stupňů Vám může stoupnout teplota výfukového ventilu v důsledku namontování otevřené koncovky výfuku? Tak jak
Stařík> nejsem na to odbrník tada ale mě to úřijde nelogický... proč by vzrostla teplota ventilu když je tam otevřený výfuk tak ty spaliny nemají takový odpor a rychleji utečou pryč ne? takže bych spíš řekl že ho stihnou zahřát méně
starik>jako tezko rict, selskym rozumem, kdyz je to otevrene tak ty horke splodiny jsou rychleji pryc... leda by to vic zahrivalo to, ze to tama leti rychleji, ale to nevim, vzdyt to musi odfukovat stale stejne, ne? prijde mi to jako blbost
no tak bude pri nejhorsim trochu teplejsi. no a? bych rek ze u vejfuku typu akrapovic ci leos se clovek muze spolehnout ze to udelali tak aby to motorce nijak neskodilo ci co
LiTt> týýý woe nechci ti do toho kecat.. ale studuju chladící techniku a "expanze" plynu je základní děj v chladícím okruhu... tím se dosahuje chladu víš
TAm nic neexpanduje.. prostě to vyfoukne z válce takže je to horký a sdílením tepla se přenáší teplo na tělo výfuku. Čím dýl to tam je tím víc se toho tepla stihne přenést a k tomu přistupujou ještě přepážky a sítka apodobně kde dochází k různým dějům a ztrátám v proudění čímž se zaprvé tok zpomaluje a zadruhé tam vzniká (nepodstatné) teplo
takže jde prostě o to, že tam nejsou přepážky.. takže rychlejší průtok a menší plocha kde může dojít k přenosu tepla takže se to prostě méně ohřeje
A ten ventil nechápu prostě no podle mě to nemůže tu teplotu vůbec změnit