Úprava sériových výfukov
Re: Úprava sériových výfukov
vikisek - tak se dovnitř dostaneš a vytáhneš ven všechny přepážky i trubky a pak múžeš ladit a odvrtat kat atd.
Online
Přejít na web motopripravky.cz
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit
. Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit

Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
Re: Úprava sériových výfukov
pekne ty
, pak napis jak to pojede 



Re: Úprava sériových výfukov
"RENAS" Tak výfuky jsem dal upravit v lednu. Mám je otevřené na průměr 32 vnější a 29 vnitřní. Ale ještě to asi budu zvětšovat asi podobně jako ty. Kolik máš průměr ty? A jak to s nima jede? Nezhoršil se výkon?
Re: Úprava sériových výfukov
Perforovaná trubka musí mít minimálně stejný průměr jako svody.. ja tam mam perfor udělaný z nerezového plechu a po celé délce je průměr 32. Důležitá je kvalitní vata, která by měla být dostatečně stáhnutá. Po této )upravě to má konečně zvuk jako pořádný motárd..ne moc ostrý ale pěkně hluboký, takový jaký jsem chtěl..Spotřeba šla o půl litru dole a krouťák znatelně od spodu větší. 1,2,3 po zadním
Nechtel jsem tam dávat žádné jiné laďáky, jednak drahé a moc si mi ty hliníkáče nelíbí, tyto origoše s těma plastama tomu sedí fakt nejvíc.. kupoval jsem druhé origoše za 2000 + 2 balíky vaty cca 1000 i s poštovným. Kousek nerezového plechu a je to.. jenom jsem to nechával vařit TIGem profikovi. Nikdo nepozná, že se v tom někdo vrtal. Kdyby něco tak svoje origoše mám doma..Takže tak..

Re: Úprava sériových výfukov
Přesně už nevim ale 40 určitě. Jinak zvuk a krouták
přesně jak píše HOP . Spokojený

Re: Úprava sériových výfukov
U mě to vypadá takhle.
- Přílohy
-
- Průměr 32mm-vnější, 29mm-vnitřek
- SNC00099.jpg (35.47 KiB) Zobrazeno 28434 x
-
- SNC00100.jpg (43.32 KiB) Zobrazeno 28427 x
-
- Průměr 32mm-vnější, 29mm-vnitřek
- SNC00102.jpg (43.98 KiB) Zobrazeno 28432 x
Re: Úprava sériových výfukov
a kde se da koupit ten perforovany plech
Re: Úprava sériových výfukov
Rozumím tedy dobře, že na zadní části výfuku stačí po sundání černé konické plechové koncovky jen odbrousit (nebou odříznout) koncový lem těla a půjde následně vyndat celá vnitřní přepážka i s tím perforovaným plechem a koncem ven? Není náhodou přivařená ještě nějaká přepážka uvnitř?RENAS píše:vikisek - tak se dovnitř dostaneš a vytáhneš ven všechny přepážky i trubky a pak múžeš ladit a odvrtat kat atd.
Zatím mi to nejde vytáhnout.
Nevím jestli se mi podaří misku s přepážkami vyjmout, anebo budu muset celé říznout i v místě katalyzátoru a vymlátit přepážky z té druhé strany (ve směru toku výf. plynů).
Jak jste ty přepážky vyndali, bylo u toho zapotřebí náslilí a klení?

Re: Úprava sériových výfukov
Rozumíš správně. Výfuk jsem upevnil koncovou trubkou do svěráku, odřezal kousíček lemu a taháním klepáním gumovým kladivem po držáku výfuku jsem vytáhl celý vnitřek-jak je na fotu. Koncovou trubku jsem zničil ale to bylo v plánu. Celou operaci jsem dělal přes konec výfuku, včetně odvrtání katalyzátoru. Jde to ztuha to je fakt.
Re: Úprava sériových výfukov
Díky. A jak moc je to hlasitý - ještě přijatelné? Prostě jak běžnej otevřenej výfuk - laďák, že?
Možná by se hodila vyndavací tlumicí koncová vložka pro případ potřeby na cestě, zvláště pak R lesníkům - má to někdo?
Perforovaná trubka zrovna k sehnání není, spíše plech a stočit - a to navíc obyč. černé železo. No snad to příliš rychle neuhnije.
Koukám že ty upravené výfuky prodáváš - no ale možná je to někdo ouplně jinej.
Možná by se hodila vyndavací tlumicí koncová vložka pro případ potřeby na cestě, zvláště pak R lesníkům - má to někdo?
Perforovaná trubka zrovna k sehnání není, spíše plech a stočit - a to navíc obyč. černé železo. No snad to příliš rychle neuhnije.
Koukám že ty upravené výfuky prodáváš - no ale možná je to někdo ouplně jinej.
Re: Úprava sériových výfukov
První varianta - že jsem rozebral a všechny mezi trubky včetně koncové a nahradil je větším průměrem- s22 na 32. Výkon zůstal stejný,spíš kroutící moment šel nahoru(lepší). Zvuk je něco mezi origo a úplně otevřeným ale pěkný-hrubý-zaujme. Kdyby náhodou měl někdo zájem tak tuhle variantu mám na prodej-jo jsem to já. Tuto zimu mám v plánu další úpravy druhých výfuku (kratší) Ty úplně otevřené jsem dělal pro kolegu, trubku a vatu si někde splašil ale koupil na netu. Foto motorky pravý origo- levý po úpravě.
Re: Úprava sériových výfukov
Zajímavá práce
. Zvětšovat světlost vnitřních trubiček mě určitě nenapadlo. Dá se říci co jede pocitově líp - předpokládám absorpční varianta bez přepážek (tedy děrovaná rovná trubka a vata)?

Re: Úprava sériových výfukov
Když chci a jsem chtěl zkusit něco nového tak nebudu dělat to co už všichni známé
. Pocitově se dá říct že není rozdíl krom zvuku. A předpoklad že otevřený pojede líp než na půl otevřeny?
Samozřejmě bez žádných dalších úprav. 



Re: Úprava sériových výfukov
Pak tedy zvětšení trubek v přepážkách má asi rozumnou výhodu eRkařů v o něco tišším projevu v lese, než provedení s vatou. Pokud bych ale volil variantu 2in1 (jen do jednoho hrnce - tedy vyšší tlaky a objem plynů), čekám že bude líp fungovat varianta přímá, s vatou (aby se to v jednom hrnci příliš nedusilo).
A jaké že to další úpravy nyní plánuješ?
A jaké že to další úpravy nyní plánuješ?
Re: Úprava sériových výfukov
Jo tak to máš pravdu, plně souhlasím
.Další úpravy?- Až budu mít hotovo a vyzkoušeno tak písnu 


Re: Úprava sériových výfukov
Nedávno jsem zkoušel váš postup, ale ani za bůh mi po uřezani koncového lemu cca 2 mm nešlo ty střeva vyklepnout ven!
To byli docela nervy. Tak jsem jednoduše uřezal cca 2cm od toho konce na to jsem z5 šroubama přišrouboval ten kužel a vysledek parada. Nikdo nepozna že to je zkráceny a zvuk brutální, lehce střili já jsem zpokojen:-) Sice při podrobnějšim zkoumani vnitřku výuku poznáte že to je uřezany ale čert to vem





Re: Úprava sériových výfukov
čau chlapy.koukám na vaše upravy výfuků-krásná práce
pustím se do toho taky ,ale nevím jestli můžu.mám Rko do provozu 2009 a zřejmě má lambda sondu.jak poznám jestli ji tam mám a když jo,tak můžu upravit výfuky?
předem dík za odpověď ,protože sezona se blíží 



Re: Úprava sériových výfukov
Na 09 ji určíte máš, najdeš ji na kolenu kousek od hlavy válce. Upravovat můžeš.
Pokud by někdo chtěl mam jedny originály na prodej.
Pokud by někdo chtěl mam jedny originály na prodej.
Re: Úprava sériových výfukov
dik moc . uvidíme jak se to povedevenca píše:Na 09 ji určíte máš, najdeš ji na kolenu kousek od hlavy válce. Upravovat můžeš.
Pokud by někdo chtěl mam jedny originály na prodej.

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů