
Mitas E09
Re: Mitas E09
kdyby v mitasu věděli, co děláš s jejich gumama, tak ti je snad ani neprodali 

Online
Přejít na web motopripravky.cz
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit
. Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit

Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
Re: Mitas E09
Ať nezkouším vyzkoušené, kolik hustíte E 09?
Re: Mitas E09
1,9-2
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2627
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitas E09
Nemám přímo E09 (ale taky mitasy) a hustím tak na 0,8-1,3 .
Re: Mitas E09
... 2,0
Radek> jasny, ale ty to mas na rochneni, nejezdis s tim dalky po asfaltu
Radek> jasny, ale ty to mas na rochneni, nejezdis s tim dalky po asfaltu

- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2627
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitas E09
vasek> Rubík nenapsal, co s těma gumama zamýšlí 

Re: Mitas E09
Ráno cesta do práce po asfaltu, cestou domů zkratka přes pole, lesy, o víkoši vyblbnout v terénu nebo na chatu k Berounce, takže dost rozporuplný požadavky. Mám je tam od včerejška, cesta od gumaře po asfaltu v pohodě, ze začátku to trošku vandrovalo, než se strhla ta vrchní šlupka, pak po loukách paráda. Dali jsme 1,7 a 1,9, ale asi trošku přidám.
-
- Příspěvky: 148
- Registrován: čtv 16. črc 2009 13:34:45
Re: Mitas E09
kluci potrebujem poradit.Cestou z Ukrajiny mi motorka prestala zatacat.Proste riadenie islo ztuha.Aby som to objasnil.Pri navrate z Ukrajiny som zacal mat pocit,ze mi motoka nechce zatacat,najma v pomalych rychlostiach. Na kruhacoch uz to bola pre mna nocna mora. Pokial motka sla rovno tak drzala stopu na vybornu.Akonahle som pred krizovatkou zacal brzdit a este som sa snazil aj odbocit,tak uz slo o zivot./ najprv nechcela zatocit a potom v jednom bode zrazu mala tendenciu do zatacky az nebezpecne padnut/. Dali sme to na central ale loziska v riadeni nejak extra ztuha nesli i ked k pootoceniu rajdami bolo treba minimun sily,bez nejakeho drhnutia,vrzania a pod./na kamosovej Tenere ide pootocit o trosku lahsie,ale nie vyrazne lahsie/. Neviem ci je to sposobene tym ze tam sme jazdili 500-600km najma v terene a tymsa aj inak drala guma a prejavilo sa to az na tom dlhom asfaltovom presune na Slovensko alebo je to fakt v loziskach? Vpredu mam obutu TKC 80 a mam na nej najazdene cca 6500km.3/4 asfalt,sotolina,makadam a 1/4 offroad.Mate nejaky test ako presne urcit co to moze sposobovat? Nehcel som zakladat nove vlakno lebo dufam,ze to suvisi len s pneu.
dik za kazdy nazor
dik za kazdy nazor
Re: Mitas E09
Že by gumy způsobily tak výrazný problém se mi nezdá. Zkus povolit ložiska v krku řízení a uvidíš.
Re: Mitas E09
ja bych to tipl na ty gumy, na dlouhem presunu se mohli sjet stredy ktere jsou ted hodne ploche a pokud to potrebujes naklopit tak to nejde a kdyz uz jdes pres tu hranu tak te to zase hodne polozi.
Pokud otacis vsim lehce bez velkeho odporutak to jsou na 90% gumy
zkus si s kamaradem vymenit na chvili kola
Pokud otacis vsim lehce bez velkeho odporutak to jsou na 90% gumy
zkus si s kamaradem vymenit na chvili kola

Re: Mitas E09
A kontroloval jsi tlak v pneu jestli není malý --taky to dělá potom kraviny.
-
- Příspěvky: 148
- Registrován: čtv 16. črc 2009 13:34:45
Re: Mitas E09
Dakujem vam pani za nazory.
V prvom rade si nechcem priznat,ze by po 13000km odisli loziska v krku riadenia na mojej Tenerke,takze stale to smerujem k tym gumam.
Skontroloval som tlak: 2,1
Loziska som skontroloval nie len v krku riadenia ale aj v kolese a vsetko vyzera OK bez drhnutia,pazvukov a nejakeho vyraznejsieho odporu.
Dokonca som pozrel aj predne tlmice ci nie su poskodene,vytecene.
Pravdepodobne to bude fakt tou gumou.Dnes som to skusal a spravalo sa to nasledovne.
Po rovine pohoda.Pri brzdeni je citit akoby sa motorka zanarala do blata /naznak plavania/a pri zatoceni kladu rajdy dost odpor .Pri vacsom zatoceni sa ten odpor naraz strati a motorka nebezpecne padne do zatacky. Dnes som zistil, ze sa to podobne sprava aj pri vyssej rychlosti a tiahlejsej zatacke.Najprv sa jej nechce a potom sa jej chce az moc
Ako poslednu alternativu skusim radu ad skautika: poziciam si koleso s pneu Michelin syrac od kamosa
V prvom rade si nechcem priznat,ze by po 13000km odisli loziska v krku riadenia na mojej Tenerke,takze stale to smerujem k tym gumam.
Skontroloval som tlak: 2,1
Loziska som skontroloval nie len v krku riadenia ale aj v kolese a vsetko vyzera OK bez drhnutia,pazvukov a nejakeho vyraznejsieho odporu.
Dokonca som pozrel aj predne tlmice ci nie su poskodene,vytecene.
Pravdepodobne to bude fakt tou gumou.Dnes som to skusal a spravalo sa to nasledovne.
Po rovine pohoda.Pri brzdeni je citit akoby sa motorka zanarala do blata /naznak plavania/a pri zatoceni kladu rajdy dost odpor .Pri vacsom zatoceni sa ten odpor naraz strati a motorka nebezpecne padne do zatacky. Dnes som zistil, ze sa to podobne sprava aj pri vyssej rychlosti a tiahlejsej zatacke.Najprv sa jej nechce a potom sa jej chce az moc

Ako poslednu alternativu skusim radu ad skautika: poziciam si koleso s pneu Michelin syrac od kamosa

- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2627
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitas E09
jo tak takhle si to myslel, tak to bude určitě gumou
. Je nelineárně sjetá a u špuntů je to znát - máš tam plošku od jízdy po rovině a proto to jde tak špatně překlopit (překlápíš to totiž přes tu "hranu" a motorka chce tedy ject pořád rovně) a pak to do tý zatáčky spadne jak blázen (až se to dostane na tu plošku, co je na straně). Pro ilustraci dávám foto, co myslím těmi "ploškami"




-
- Příspěvky: 148
- Registrován: čtv 16. črc 2009 13:34:45
Re: Mitas E09
Dakujem Radku. Asi je nacase opat trosku tu gumu zbrusit na asfaltovych serpentinkach.
Neplanujete niekde na Morave nejaky zraz
Apropo, co sa tyka zadnej Mitas E-09 tak po 6500 km je na moje velke prekvapenie este stale pouzitelna.Stredove kostky maju vysku tak 5,5-6 mm.


Apropo, co sa tyka zadnej Mitas E-09 tak po 6500 km je na moje velke prekvapenie este stale pouzitelna.Stredove kostky maju vysku tak 5,5-6 mm.

Re: Mitas E09
ale ja mam ted jeste trochu jinej problem, mozna je to tim ze nejsem vyjezdenej na novych gumach 30km, ale mam docela veliky problem pri prejizdeni podelnych nerovnosti. Pricne jsou naprosto v pohode. Kdyz prejizdim podelnou nerovnost (na lesnich cestach koleje od techniky, ryhy vymlete od vody atd. )tak me to celkem dost rozhodi a mam pocit ze to plave. predek mam 2.2 a zadek 2.3
gumy predek Trelleborg Army Special a zadek Mitas E09 dakar. Kola jsou vyvazene.
proste prvni vyjizdka na novych gumach dopadla po 10km tak ze jsem se vracel domu s rozbitym prednim svetlem a ohlou konzoli pristrojovky
celkem dost hluboka ryha vymleta od vody me rozhodila tak ze me to poslalo do svahu kde na me cekal nejaky ker jehoz pevne koreny jsem prave tim svetlem trefil
rychlost max. 30km/h.
na metzelerkach jsem takove problemy nemel kdyz jsem nevjel do blata
tak nevim jestli je to nevyjezdenim, nebo gumama. Jake mate zkusenosti vy? Radku?
gumy predek Trelleborg Army Special a zadek Mitas E09 dakar. Kola jsou vyvazene.
proste prvni vyjizdka na novych gumach dopadla po 10km tak ze jsem se vracel domu s rozbitym prednim svetlem a ohlou konzoli pristrojovky


na metzelerkach jsem takove problemy nemel kdyz jsem nevjel do blata

tak nevim jestli je to nevyjezdenim, nebo gumama. Jake mate zkusenosti vy? Radku?
Re: Mitas E09
jenze na touranckach me to az tolik nerozhazovalo, nebo jsem to mozna tolik nevnimal. asi si teda budu muset zvyknout a do te doby jezdit opatraneji a pomaleji.
jinak kdyby vas to zajimalo tak konzole pristrojovky asi 3500 a svetlo 4000 na tenere
jinak kdyby vas to zajimalo tak konzole pristrojovky asi 3500 a svetlo 4000 na tenere

-
- Příspěvky: 148
- Registrován: čtv 16. črc 2009 13:34:45
Re: Mitas E09
clovece,ja som mal na Metzelerach pocit,ze okrem asfaltu /a tam im nemam co vytknut/aj to len suchom,nedrzia stopu vobec nikdeskautik píše:jenze na touranckach me to az tolik nerozhazovalo, nebo jsem to mozna tolik nevnimal. asi si teda budu muset zvyknout a do te doby jezdit opatraneji a pomaleji.
jinak kdyby vas to zajimalo tak konzole pristrojovky asi 3500 a svetlo 4000 na tenere

Uf,tie ceny za ND su fakt pecka bohuzial.Ja si teraz chvilu nezajazdim,pretoze som si pred hodkou na hokeji vyhodil koleno a zaroven aj kotnik,takze chvilu nic na Tenerke urcite nepokazim a uz mi ta nedotacavost vlastne ani nevadi


Re: Mitas E09
je mozne ze me tourancky tim ze nedrzeli vlastne drzeli stopu, kdezto ted me to pri sebemensim zapomenuti ihned vyvede smerem kterym je to kolo nasmerovany
)
ja to opravil tak nejak provizorne, svetlo poslepoval a konzoli se pokusil narovnat. menit to budu mozna vzime. rikam si kdy to zase rozbiju

ja to opravil tak nejak provizorne, svetlo poslepoval a konzoli se pokusil narovnat. menit to budu mozna vzime. rikam si kdy to zase rozbiju

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti