Stránka 1 z 2

Je to možný?

Napsal: úte 15. kvě 2012 20:18:10
od Hucikuci
Zdravím, je možný abych měl spotřebu 7,4 litrů????? mám jí krátce a snažil sem se jet docela citlivě jenom cca 4x sem ji přitopil jinak 120 nejvíc, včera jsem při 337km (25km najeto na rezervě) napojil 12ti litry a dnes opět na rezervě najeto 25km a na tachometru 500km, mám otevřený leoše,PWC a DNA st2. a odladěný na brzdě.
A ještě když chvílku stojí a vychladne tak děsně cuká a až chcípe a lítaj z ní plameny jak z raketoplánu(to mi nevadí :D), to bych bral kdyby stála přes noc ale když stojí hodinku u baráku????

Re: Je to možný?

Napsal: stř 16. kvě 2012 9:25:54
od venca
No moc tomu nerozumím,ale pokud jsi najel 337km na 12 litrů tak mi ta spotřeba nějak nevychází :D

Re: Je to možný?

Napsal: stř 16. kvě 2012 11:45:53
od totr
..no on myslel asi tu druhou nádrž - 163 km na dalších asi 12 litrů, to je asi 7,36 l/100km. Jestli je to tak, a při stejném stylu jízdy, tak se něco podělalo.

Re: Je to možný?

Napsal: stř 16. kvě 2012 11:51:32
od Hucikuci
Stav tachometru byl 337km, TRIP 337 a F-Trip 25km, když sem tankoval. A pak jsem vyjel, zarazilo mě že kontrolka se rozsvítila tak brzo takže sem najel opět na F-TRIPU 25km a stav tachometru TRIP je 500 km.

Re: Je to možný?

Napsal: stř 16. kvě 2012 11:53:20
od Hucikuci
totr píše:..no on myslel asi tu druhou nádrž - 163 km na dalších asi 12 litrů, to je asi 7,36 l/100km. Jestli je to tak, a při stejném stylu jízdy, tak se něco podělalo.
Ano tak sem to myslel, že sem ujel 163km a spotřeboval 12l a vrtá mi to hlavou :cry:

Re: Je to možný?

Napsal: stř 16. kvě 2012 18:50:23
od uri111
A ked sme uz u toho,kolko je vlastne spotreba cca xtčka? Mam ju tiez kratko a vobec to nesledujem...

Je to možný?

Napsal: stř 16. kvě 2012 19:15:47
od JOHIL46
Já jezdím průměrně za 4-4,5L

Re: Je to možný?

Napsal: stř 16. kvě 2012 19:40:42
od Duša
Já jezdím taky kolem 4 - 4,5l. Ale v lonské sezoné jsem se s celkovou spotřebou dostal na 3,9l/100 km.

Re: Je to možný?

Napsal: stř 16. kvě 2012 19:55:14
od Hucikuci
a co by tedy mohlo být špatně? že by těma ůprama co na tom sou ? prý to má 52koní a 70nm

Re: Je to možný?

Napsal: stř 16. kvě 2012 21:40:10
od suli20
moja xtx 2009 seriovy stav 3500km priemer 5,7l nepodarilo sa mi na 10l najazdiat viac ako 190km vedsinou okolo 170km rezerva, dotankujem full- 10 lit, viac nevleze

Re: Je to možný?

Napsal: stř 16. kvě 2012 22:10:39
od peja
No ja mam 2005 seriovy stav a dlouhodoby prumer mam 5,9l/100km. Jak sakra tu spotrebu muzete stlacit na 4-4,5l ? :o

Je to možný?

Napsal: stř 16. kvě 2012 22:45:34
od JOHIL46
No já se taky divím že mám tak malou spotřebu a to ji nešetřím,kdybych chtěl tak se dostanu aj pod 4 ale to bych musel jezdit podle předpisů.

Re: Je to možný?

Napsal: čtv 17. kvě 2012 7:42:48
od vencysta
Já jezdím s Tenerkou za 4,2l. Mám laděnej vejfuk (originální vejfuk upravenej firmou Creptus) a kolečko se 14 zuby. Spotřeba přes 7l je brutální, něco bude nejspíš špatně :no:

Re: Je to možný?

Napsal: čtv 17. kvě 2012 9:04:38
od Hucikuci
to je zajimavý, ale pořád se vlezete pod 6, a spotřeba pod 5l netýká se jen tenerek?
A co by mohlo být špatně nevíte? aj stím chcípaním a střílením za studena jak jsem psal nahoře?
Vrtá mi to hlavou i silnejší stroje žerou míň a nějak extra svalovec to nejni aby si žrala 7l

Re: Je to možný?

Napsal: čtv 17. kvě 2012 10:18:27
od RadekK
Moje XT660Z průměr za poslední rok : 4,6 l/100km.
Když jsem byl před pár týdny na Slovensku s dvěma kamarády na velkých skůtrech (Silverwing a Aprilia nevímjak) tak jsem koukal ... 3,4 l !!! Najeli jsme za dva dny téměř 600 km a já to dojel domů bez tankování. Jasně že sami (já s kufrem), jen silnice, ale 50/90 jsme taky nejeli ...
No a pojezdit lehký terén - to v mém provedení dělá něco okolo 6 litrů na sto.

Re: Je to možný?

Napsal: čtv 17. kvě 2012 10:20:26
od venca
Aha,tak jsem to špatně pochopil ;) ,No myslím že normální spotřeba je +-5l. Pokud ti to žere 7 je něco špatně.Mě to někdy vezme 7l ale v terénu když jezdím jedna dvě. :yes:

Re: Je to možný?

Napsal: čtv 17. kvě 2012 10:43:16
od Hucikuci
tak pravda že se dost i courám po městě ale to ji nijak extra netočím spiš na pohodu,
a co by mohlo být špatně nevíte? moc bohatá směs tak rapidně spotřebu nezvedne ne :?: :cry:

Re: Je to možný?

Napsal: pát 18. kvě 2012 12:53:02
od totr
Hucikuci-> Jestli se Ti na spotřeba zvedla náhle společně s těmi detonacemi z výfuku, tak je jasné, že se něco pojebalo. Já bych šel nejdřív po základních věcech, jako je filtr a svíčka (ta dokáže mít někdy neuvěřitelné vrtochy) a potom bych prověřil funkci těch doplňků, co tam máš - PWC...

Re: Je to možný?

Napsal: úte 17. črc 2012 7:58:30
od alsonztvargla
vencysta píše:Já jezdím s Tenerkou za 4,2l. Mám laděnej vejfuk (originální vejfuk upravenej firmou Creptus) a kolečko se 14 zuby. Spotřeba přes 7l je brutální, něco bude nejspíš špatně :no:
Čoveče je to sice offtopic ale zajímá mě upravený originální výfuk od firmy creptus. Mohl by ses mi rozepsat co ta úprava obnáší a kolik tě to stálo? Nějaký úpravy v elektronice? Díky
Kté spotřebě, nemůže to být vadná lambda? Pokud ju tam teda máš.

Re: Je to možný?

Napsal: úte 17. črc 2012 20:57:16
od BOB
Jezdim v podstate porad ve dvou, plne nalozeny, pohodova jizda kolem kila (pokud jedu sam tak topim jinak v peci :D ) spotreba 4,2 - 4,5 l (vetsinou tankuju pri 250 km a dotankuju kolem 10,5l), kontrolka rezervy se mi rozsviti pri cca 220 - 230 km. Vse serie.

Doporucuju v prvni rade vyhodit PWC a zkusit to bez nej. To neni vysoka spotreba, to je porucha. Pokud motor ktery je konstruovany na spotrebu cca 4,5l a sporada 7l nebo vice, pak nemuze ani dobre a pravidelne jet a ma to rozhodne negativni vliv na jeho zivotnost (spaluje se vetsi mnozstvi paliva pri nedostatku kysliku, karbonuje se vnitrek motoru, muze se i prehrivat, palivo pak hori jinou rychlosti coz meni tlak na pist a kliku....)

Ted se mnou nemusi vsichni souhlasit a nikomu tento nazor nevnucuju, ale kazdy PWC je k hovnu dobry, protoze je to neco jineho nez uprava map v RJ. PWC neumi optimalizovat palivove mapy v ruznych jizdnich rezimech, jen zkesluje udlaje od cidel vedoucich do RJ a ta nasledne upravuje parametry spalovani. Problem je, ze tyto uchylky hodnot byvaji vetsinou konstanti (pri ruznych zatizenich a teplotach motoru) a tim nemuze byt a neni spalovani za vsech okolnosti optimalni. Samozrejme, ze PWC zvysi vykon, funguje na jednoduchem principu: vice paliva = vice vykonu... Kdo se mnou nesouhlasi, tak do me..... :o