Ahoj chlapi, chcu se zeptat na vhodnost použití tenérky na vejlety kolem 20.000 km. Samozřejmě značná část cesty budou dálniční přesuny. Jezdím zásadně sólo + 3xkufr a bagáž na min. měsíční cestu. Standardně jezdím na buellu (takže prcek, ale na nepohodlí jsem více než zvyklý), jinak motorek jsem už vystřídal mnoho (od ostry krosky, přes silnice, naháče, chopper ...), takže nějaky zkušenosti jsou. Loni jsem podnikl první opravdu dobrodrůžo dovču do Iránu. Jen kvůli té cestě jsem si koupil r1200gs adv., což je opravdu parník a vcelku mě vyhovoval. Musel jsem ju prodat, páč v tom leželo moc peněz. No a pomalu se dostávám k jádru pudla. Na příští rok plánujem cestu ještě podstatně delší a to na Bajkal, právě přes Irán spodem a zpět Ruskem. Nevím proč, ale čím dál víc toužím po tenérce. Jednak kvůli váze oproti GéSu, za druhy ač se mi ze zečátku přímo hnusila, teď po pár letech se mi vysloveně líbí, má 21 kolo, více inklinuju do terénu a nemalou roli hraje i podstatně nižší cena. V podstatě jsem na 100% rozhodnutej a tenérku koupím. Jen mě trošku děsí představa plně naložené motorky, drtit 1000km za den po dálnici (v extrémním případě) a to všechno s necelejma 50konikama...Dá se sní držet stálá rychlost např. 130km/h aniž bych utavil motor? Co vy na to, je to "v pohodě" datelny??? Jak řikám, na nějaké nepohodlí jsem zvyklej a už jsem si zkusil aji na naloženým Buellu v tahu za 20hod 1800km ...
Děkuji za vaše názory a to zejména z vlastní zkušenosti ..
