Stránka 1 z 1
Ostrý E
Napsal: čtv 07. říj 2010 16:26:41
od K.O.zel
kdyz uz se to tu tak rozmohlo s tema uprkama od xt k ostrejm lehkejm masinam tak se taky trochu zapojim. i kdyz (zatim?) jen dotazem: co byste, kdo ma naky zkusenosti a informace, doporucili ke koupi za ojety ostry ctyrtaktni endurko? zvazuju na pristi sezonu mozna neco poridit kdyz se mi podari nasetrit...rad bych se vesel do 100 tis kc. laka me to laka a pac umim prd, penez malo, a k vecem mam vztah tak bych nemel naturu na to triskat o zem s necim novym. tak predem dik za tipy

jo a pac nejsem "zradce"

tak xt u me samozrejme este hezkejch par sezon zustane

Re: Ostrý E
Napsal: čtv 07. říj 2010 17:26:41
od AndyTenere
a objem??
vlastna skusenost Yamaha WR 250 F, alebo WR 450F ale to uz je fakt sila na ktoru treba kondicku
Yamahy patria k tym vacsim drzakom s celkom slusnym MTH/km behom./yamaha ziadna namaha:D/
KTM by som volil EXC 400F ale ani 250f nie je na zahodenie,i ked od KTM by som volil radsej 2T stroje.V partii mame par 4T KTMiek ktore obcas nepochopitelne zastrajkuju
Kedze ja mam radsej 2T jazdil som 4 sezony /aj zavodne/ GASGAS 300 EC. Bezporuchovy,lahky,super ovladatelny stroj.
V poslednej dobe som skusal ja HUSQVARNU a ta 4T 250 mi celkom slusne ucarovala
Moj osobny nazor je,ze 250 je idealny objem

Re: Ostrý E
Napsal: pát 08. říj 2010 14:13:52
od K.O.zel
diky za tipy

objem do 500ccm a rozhodne 4T. jiny pozadavky nemam

Re: Ostrý E
Napsal: pát 08. říj 2010 18:29:42
od AndyTenere
Radkovo DR som vlastne skusal tiez a hoci sa jedna o koncepcne starsie moto,tak sa jedna o super drzak na ktory sa malo ktore endurko chyta. Mozna by som siel aj tymto smerom.
Ja som ten objem 250 4T doporucil kvoli lahkej ovladatelnosti v tazkom terene,nizkej spotrebe a hlavne vahe.
Najvacsia sleha na ktorej som sa vozil bolo SHERCO 5.1. Prirovnal by som to k jazde na pasovom traktore. Zatah takmer v celom spektre otacok a vyjazdy kde som s WR 250 alebo GASom jazdil na 2 rychlostnom stupni,som so SHERCOM jazdil za 3-4 a este som mal prst v nose a usmev od ucha k uchu. V technickych usekoch a motanici medzi stromami mi ale ruky upadli uz v druhom kole.

Re: Ostrý E
Napsal: stř 17. lis 2010 8:03:16
od venca
Tak já jsem taky dlouho rozmýšlel a uvažoval co pořídit.Když jsem si dal do řady všechny vlastnosti tak mi ten Husar vyšel jako nejlepší varianta.Na motor při dobré údržbě namotáš 500-800mth,dost slušnej podvozek,motor dostatečně výkonej ale zase s origo koncovkou hodnej a čitelnej.Má to našlapovačku i starter,nádrž na 9,5l.Chce to jenom trefit dobrej kus (2007-2008).Kdyby jsme se někde potkali tak tě nechám zklouznout.
Re: Ostrý E
Napsal: stř 17. lis 2010 15:21:03
od Radek
V podstatě je to skoro jedno, pokud nebudeš kupovat novou

. Já jen pro "začátek" nechtěl hned ostrou. Hodná motorka ti toho spoustu odpustí a myslím, že než se člověk vyjezdí, tak se na tom povozí určitě lépe.
myslím že WR-f (buď zavřená 450 nebo 250) by mohla být dobrá volba.
Re: Ostrý E
Napsal: stř 17. lis 2010 18:42:56
od AndyTenere
Radek píše:V podstatě je to skoro jedno, pokud nebudeš kupovat novou

. Já jen pro "začátek" nechtěl hned ostrou. Hodná motorka ti toho spoustu odpustí a myslím, že než se člověk vyjezdí, tak se na tom povozí určitě lépe.
myslím že WR-f (buď zavřená 450 nebo 250) by mohla být dobrá volba.
Radku,aj zavreta WR 450F ta utaha k smrti. Mal som ju raz na zavodoch miesto GASa a stacilo mi! Ta WR250F je azaz aj vykonovo,vahovo,ovladanie,spotreba....
Inak mam tu v Piestanoch na predaj jednu WR250F r.v. 2006 USA verzia /bez TP,SPZ/,cukrikovo zachovala,naj. nejakych 1200km, 1. majitel,cena 3000eur. Kluk nema na nu cas,tento rok bol na nej 1 krat!!!
Re: Ostrý E
Napsal: stř 17. lis 2010 21:15:12
od venca
Re: Ostrý E
Napsal: čtv 18. lis 2010 8:50:08
od TTrs
Ono je to s vyberem tezky. Zalezi na tom, na co clovek narazi. Jetou ostrou 4T bych koupil jen od znameho, kde bych vedel jak ji jezdil a jak se hlavne o ni staral. Proste motorku s historii.
DRZ400E budes mit problem sehnat v peknym stavu. Obcas se ale objevi nejaka nova sedivka z 2007, akorat je za cenu novy KTM v podzimnim vyprodeji.
WRka jsou dost predrazeny novy i ojety. Na 250 jsem nejel (jen WR250R a ta moc nejede), zavrena 450 je prubehem stejna jako XT. Ma tak 35-38k a v 6000 ot/min ztaci motor dech. Je to hodna motorka s pohodlnym podvozkem.
Kouknul bych se po i po nejakym 2T. Jsou lehky, jednoduchy a menis jen pisty, spojku a vatu v lafu. Gasy jsou ted za super ceny.
A at uz vezmes cokoli, tak pokud mozno se starterem i kickem. A kazdy kilo dolu je ohromny plus.
Re: Ostrý E
Napsal: sob 27. lis 2010 21:56:22
od 12.Bert
Moje volba.

Re: Ostrý E
Napsal: čtv 23. pro 2010 17:38:07
od Bodacat
12.Bert píše:Moje volba.

Tak ta je krásnáááá

Re: Ostrý E
Napsal: čtv 23. pro 2010 22:42:32
od Milala
Čau Kozle,
co názor, to kus pravdy a kluci maj určitě slušný zkušenosti. Dovol, abych přidal i svůj pohled.
Už na motorce nějakej pátek jezdíš, tak bych se na tvým místě moc nebál silnější motorky čistě do terénu. Myslím tím 450. 4takt stojí víc za údržbu, ale má svoje výhody. Rozdíl pár kil oproti 2T brzy zmákneš. 250 4T v enduro úpravě by tě možná časem mohlo nudit a 250 2T je trochu nevypočitatelný

Dávám docela pravidelně ostrou krosku 250 4T na údržbu ke zkušenýmu mechanikovi a pořád mě nabádá ke 450. Kluci, co se mnou jezdí a drtí 450, maj ve finále s údržbou starostí míň. Nechám si jí ještě sezónu a půjde!
Naposlouchal jsem se chuchvalce keců, jak je 250 oproti 450 skvěle ovladatelná, jak se o poznání míň nadřeš....leda hovno. Půjčil jsem si jí a nestačil se divit. Míň řadíš, snáz se soustředíš na trať, síly nadbytek a pořád je tu plyn, kterej dělá to jen to, co ty chceš!
Zvlášť na to enduro bych pořídil kladivo-jsou to štreky, ostrý výjezdy bez pořádnýho rozjezdu-chce to páru
Hodně štěstí při výběru a na závěr-servis, prachy, kvalita-WR450

Re: Ostrý E
Napsal: pát 24. pro 2010 14:12:35
od K.O.zel
dik kuci a milalovi predevsim pac sdilim jeho pohled na vec

Re: Ostrý E
Napsal: pon 24. led 2011 21:11:09
od 12.Bert
Rreaguju sice s větším časovým odstupem, ale ještě bych doplnil mé finanční postřehy z provozu lehkých endur.
Měl jsem dr350s, ktm 525exc a nyní ktm 450exc 07, když sečtu všechny výdaje na provoz, údržbu, opravy a výbavu, tak jsem na částce cca 1500 Kč na jednu vyjížďku (a to nezávodím).
V této částce není započten rozdíl mezi nákupní a prodejní cenou motorky, to se pak dostanu na částku blízkou 50 Kč na 1 km jízdy.
V zásadě souhlasím s tím co říkají ostatní, jen musím zdůraznit, že 2T třístovka od ktm je povedená (a zřejmě i gasgas) má dobrý spodek, už i spotřebu jako 4T, startér a hlavně váží cca o 15 kg méně než 4T 450, což v těžkém terénu rozhoduje.
Jestli pro mě bude nějaké příště, tak to bude 2T

, kterému jsem se dosud vyhýbal.
Re: Ostrý E
Napsal: úte 25. led 2011 17:42:28
od AndyTenere
12.Bert píše:Rreaguju sice s větším časovým odstupem, ale ještě bych doplnil mé finanční postřehy z provozu lehkých endur.
Měl jsem dr350s, ktm 525exc a nyní ktm 450exc 07, když sečtu všechny výdaje na provoz, údržbu, opravy a výbavu, tak jsem na částce cca 1500 Kč na jednu vyjížďku (a to nezávodím).
V této částce není započten rozdíl mezi nákupní a prodejní cenou motorky, to se pak dostanu na částku blízkou 50 Kč na 1 km jízdy.
V zásadě souhlasím s tím co říkají ostatní, jen musím zdůraznit, že 2T třístovka od ktm je povedená (a zřejmě i gasgas) má dobrý spodek, už i spotřebu jako 4T, startér a hlavně váží cca o 15 kg méně než 4T 450, což v těžkém terénu rozhoduje.
Jestli pro mě bude nějaké příště, tak to bude 2T

, kterému jsem se dosud vyhýbal.
Prave pre tvoje argumenty by som do 2T /GASGASa /KTM/ isel opat!!! Minimalny servis,spotreba porovnatelna so 4T,nizka vaha,priebeh vykonu velmi podobny atd atd....Proti GG EC 300 ma KTM EXC 300 starter,no co poznam ludi tak ich davaju prec pre ich nie najlepsiu spolahlivost a kvoli vahe. Kto niekedy startoval 2T vie,ze ide nakopnut aj jednou rukou:D

Re: Ostrý E
Napsal: stř 26. led 2011 8:52:22
od TTrs
2T chyta sice na prvni slapnuti, ale obcas se clovek dostane do situace, kdy ani to jedno slapnuti neni moc dobre mozny. Starter je do zacatku urcite dobra vec. Jinak u me u 2Tvede GAS, ta cena je neuveritelna.
A jeste mame od novyho roku dva novy hrace na poli endur oficialne dovazenych do CR. Prvnim je spanelsky Rieju s motorem z Yamahy WR a zbytkem z Sherca. A druhy je zavodak Suzuki RMX 450, sexy zluty kladivo se strikackou.
