


Radku,aj zavreta WR 450F ta utaha k smrti. Mal som ju raz na zavodoch miesto GASa a stacilo mi! Ta WR250F je azaz aj vykonovo,vahovo,ovladanie,spotreba....Radek píše:V podstatě je to skoro jedno, pokud nebudeš kupovat novou. Já jen pro "začátek" nechtěl hned ostrou. Hodná motorka ti toho spoustu odpustí a myslím, že než se člověk vyjezdí, tak se na tom povozí určitě lépe.
myslím že WR-f (buď zavřená 450 nebo 250) by mohla být dobrá volba.
Prave pre tvoje argumenty by som do 2T /GASGASa /KTM/ isel opat!!! Minimalny servis,spotreba porovnatelna so 4T,nizka vaha,priebeh vykonu velmi podobny atd atd....Proti GG EC 300 ma KTM EXC 300 starter,no co poznam ludi tak ich davaju prec pre ich nie najlepsiu spolahlivost a kvoli vahe. Kto niekedy startoval 2T vie,ze ide nakopnut aj jednou rukou:D12.Bert píše:Rreaguju sice s větším časovým odstupem, ale ještě bych doplnil mé finanční postřehy z provozu lehkých endur.
Měl jsem dr350s, ktm 525exc a nyní ktm 450exc 07, když sečtu všechny výdaje na provoz, údržbu, opravy a výbavu, tak jsem na částce cca 1500 Kč na jednu vyjížďku (a to nezávodím).
V této částce není započten rozdíl mezi nákupní a prodejní cenou motorky, to se pak dostanu na částku blízkou 50 Kč na 1 km jízdy.![]()
V zásadě souhlasím s tím co říkají ostatní, jen musím zdůraznit, že 2T třístovka od ktm je povedená (a zřejmě i gasgas) má dobrý spodek, už i spotřebu jako 4T, startér a hlavně váží cca o 15 kg méně než 4T 450, což v těžkém terénu rozhoduje.
Jestli pro mě bude nějaké příště, tak to bude 2T, kterému jsem se dosud vyhýbal.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů