Chtěli jsem nechat udělat servis na Yukinu, většina jste ji viděli ve škole. Tak jsme sháněli kam ji dáme, zamlouval se nám servs v Karviné byl nejblíž. Při prvním telefonátu, délka prohlídky min. 2-3 dny, z důvodu výmněny oleje

motor musí schládnout aby mechanik mohl olej vypustit, vymněnit olejový a vzduchový filtr, seštelovat ventily a vymněnit svíčky... Druhý telefonát měla Pavla, nechala se přepojit přímo na mechanika světe div se serviska by trvala den, on opravdu musí počkat až zchládne motor a musí seštelovat ty ventily protože je to čtyřtakt

vymněnit filtry a svíčka atd.... Myslíte že tohle je normální přístup k zákazníkovi? v yamaze mi trvala prohlídka cca. hodinku a půl se vším co k tomu patří, tedy kromě seštelování ventilů.
Připomínám, že se jedná o první prohlídku po 500km, tož nevím jestli teda budem muset po každých 500km štelovat
