Péro ve vidlici
Péro ve vidlici
Mám prosbu: Potřeboval bych něco změřit na pružině v přední vidlici, tak jestli to někdo budete rozdělávat, nebo snad už máte, dejte mi vědět. Dík.
Online
Přejít na web motopripravky.cz
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit
. Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit

Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
- Milala
- Příspěvky: 646
- Registrován: čtv 19. čer 2008 22:05:21
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Péro ve vidlici
Včera jsem dal stroj na garančku a mechanik bude rozebírat i vidlici. Co bys potřeboval? Kdyby to šlo shrnout do sms, bude to lepší. Já bych mu to pak přeposlal a počkáme na výsledek.totr píše:Mám prosbu: Potřeboval bych něco změřit na pružině v přední vidlici, tak jestli to někdo budete rozdělávat, nebo snad už máte, dejte mi vědět. Dík.
Jinak mě překvapil, že automaticky počítal s tím, že u 10000km bude dělat ventily, jukne do vidle a dá mi tam tužší olejíček. Někde se to tady probíralo-rozdíly mezi servisy mi přišly ohromný.
XT660X....eXTra potěšení
Re: Péro ve vidlici
Zapoměl jsem napsat, že se jedná o erko 

- Milala
- Příspěvky: 646
- Registrován: čtv 19. čer 2008 22:05:21
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Péro ve vidlici
Aha, takže erko pérko. Tak to neposloužímtotr píše:Zapoměl jsem napsat, že se jedná o erko

XT660X....eXTra potěšení
Re: Péro ve vidlici
sry totre za OT... ale Mílo .. co tam budeš dávat za olej.. ten tužší.. taky bych ho tam chtěl dát .. můžeš pls zjistit co je to zač.. díky 

Re: Péro ve vidlici
milala>Já jsem zase slyšel,že se může dát oleje víc.Jestli to teda chceš kvuli zvíšení moto.Zkus se schválně zeptat mechanika co si o tom myslí.
Re: Péro ve vidlici
Množství oleje nemá na výšku motorky vliv.
Re: Péro ve vidlici
jj jen na tuhost perovani a myslim spis hustota nez mnozstvi toho oleje 

Re: Péro ve vidlici
jak říká totr a miki.. jde jen o hustotu resp. viskozitu oleje ... přituží to přední tlumiče 

Re: Péro ve vidlici
A já myslel,že by se to tím vyřešilo
Neznám toho funkci,ale přijde mi to docela log.když je víc oleje,tak se tolik ta vidle nezmáčkne 


- Milala
- Příspěvky: 646
- Registrován: čtv 19. čer 2008 22:05:21
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Péro ve vidlici
Mechanik pravil: originál náplň je prý něco kolem 7,5W. Sám tam dává nově 10W, ve výjimečných případech pak 20W, ale to spíš když připravuje motorku někam do hodně extrémního tepla. Pak mi nabízel samozřejmě podložku a moje námitka na možné poškození závitu atp. ho trochu rozesmála.
XT660X....eXTra potěšení
Re: Péro ve vidlici
Kdyz das vic oleje, tak ti vychcije horem pri plnym stlaceni vidlice.
Viskozita oleje ma vliv na rychlost, jakou vidlice reaguje. Pokud nalejes do vidle 15W olej misto 10W, tak se ti bude zdat tvrdsi, ale sila na jeji stlaceni bude potreba stejna, pokud budes tlacit pomalu. Jen bude proste potreba vic prace za stejny cas na to, aby se stacila do stejny polohy jako s 10W. Tak nevim, jestli je to ted jasny, nejde mi moc neco vysvetlovat, kdyz u toho nemuzu mluvit i rukama...
Proste s tlumicovym olejem s vyssi vyskozitou bude motorka hur kopirovat teren pri vyssich rychlostech, ale zase se bude tvarit jako tvrdsi napr pri skoku nebo pri prudkem brzdeni.
Viskozita oleje ma vliv na rychlost, jakou vidlice reaguje. Pokud nalejes do vidle 15W olej misto 10W, tak se ti bude zdat tvrdsi, ale sila na jeji stlaceni bude potreba stejna, pokud budes tlacit pomalu. Jen bude proste potreba vic prace za stejny cas na to, aby se stacila do stejny polohy jako s 10W. Tak nevim, jestli je to ted jasny, nejde mi moc neco vysvetlovat, kdyz u toho nemuzu mluvit i rukama...

Proste s tlumicovym olejem s vyssi vyskozitou bude motorka hur kopirovat teren pri vyssich rychlostech, ale zase se bude tvarit jako tvrdsi napr pri skoku nebo pri prudkem brzdeni.
Re: Péro ve vidlici
děkuji za info
Re: Péro ve vidlici
.. je to jak pise TTrs + se to da regulovat jeste jinym prumerem kanalku, kudy protejka olej, ale vidli sem zatim rozebranou nemel, takze presne nevim
vomrknu..

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů