TOTRTEST
Napsal: čtv 24. dub 2008 23:12:25
Dnes jsem vyjel na následující výlet:
Ráno jsem natankoval plnou, vynuloval počítadlo km a vyrazil po okreskách za účelem pěkně se projet a při tom zjistit, kolik mi to bude žrát s laďákama. Jel jsem celkem klidně a snažil se trochu dodržovat předpisy (v obci do 60 km/h, mimo obec většinou do 100 km/h)
Kontrolka rezervy se rozsvítila přesně po 228 km. Po dvou km byla pumpa, tak jsem natankoval 8,7 litrů (víc se fakt nevešlo) a jednoduchým výpočtem jsem zjistil, že vychází spotřeba 3,78 l/100km.
Přímo na parkovišti u pumpy jsem z kufru vytáhl nový KN filtr a vyměnil ho za originál. Vynuloval jsem opět počítadlo a vyrazil na další cestu. Tentokrát již o poznání svižnějším tempem, část po dálnici (110-130) a dvakrát průjezd Brnem za odpolední špičky
, v obcích do 80 km/h, mimo obec do 110 km/h - už jsem trochu pospíchal domů
Předpokládal jsem, že bude spotřeba vyšší, ale následovalo milé překvapení
Tankoval jsem po ujetí 214 km a vešlo se do nádrže přesně 8,0 litrů (víc ani ŤUK) Spotřeba
3,73 l/100 km
Na chodu motoru je použití KN filtru dobře znát. Motor výrazně ožil a snadněji jde do otáček. Taky se ještě více zklidnil chod v nízkých otáčkách. O úspěšné likvidaci cukatury pomocí laděných výfuků jsem již psal jinde. Při druhém tankování jsem neváhal a vyměnil originál svíčku za Iridiovou. Spotřebu jsem již neměl možnost zkoumat a na chodu motoru jsem nezaznamenal již žádnou změnu. Možná by to chtělo zkusit nejdřív na motorce v originál stavu.
Ráno jsem natankoval plnou, vynuloval počítadlo km a vyrazil po okreskách za účelem pěkně se projet a při tom zjistit, kolik mi to bude žrát s laďákama. Jel jsem celkem klidně a snažil se trochu dodržovat předpisy (v obci do 60 km/h, mimo obec většinou do 100 km/h)

Kontrolka rezervy se rozsvítila přesně po 228 km. Po dvou km byla pumpa, tak jsem natankoval 8,7 litrů (víc se fakt nevešlo) a jednoduchým výpočtem jsem zjistil, že vychází spotřeba 3,78 l/100km.
Přímo na parkovišti u pumpy jsem z kufru vytáhl nový KN filtr a vyměnil ho za originál. Vynuloval jsem opět počítadlo a vyrazil na další cestu. Tentokrát již o poznání svižnějším tempem, část po dálnici (110-130) a dvakrát průjezd Brnem za odpolední špičky





Na chodu motoru je použití KN filtru dobře znát. Motor výrazně ožil a snadněji jde do otáček. Taky se ještě více zklidnil chod v nízkých otáčkách. O úspěšné likvidaci cukatury pomocí laděných výfuků jsem již psal jinde. Při druhém tankování jsem neváhal a vyměnil originál svíčku za Iridiovou. Spotřebu jsem již neměl možnost zkoumat a na chodu motoru jsem nezaznamenal již žádnou změnu. Možná by to chtělo zkusit nejdřív na motorce v originál stavu.