Zdravim, chci se zeptat.
Resil tu nekdo STK s 2in1 svodama? Homologovany vyfuky na XT660r/x se delaj jen v paru, motorka z vyroby taky 2 vyfuky... muzou mi neco na STK, kdyz vemu homologovanej ladak z neceho jinyho a dam ho na svuj 2in1 svod? Jak to vlastne je, staci kdyz je vyfuk homologovanej? Nebo je vyrobenej pro urcitej model a tim padem pouzitlnej jen pro jednu motorku(podle STK)?
diky za kazdej postreh
2in1 vyfuk STK
Online
Přejít na web motopripravky.cz
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit
. Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit

Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
Re: 2in1 vyfuk STK
Zdravím,
úplně správně by měl být podle mě výfuk homologovaný pro daný konkrétní model vozidla či motocyklu. Vycházím z toho, že každý motor produkuje jinou úroveň hladiny hluku a tu je potřeba utlumit individuálně. Stejně tak naladění výkonu.
Na STK však toto nejsou schopní zatím překontrolovat ani jak teoreticky (že by dohledávali jednotlivé komponenty), ani fyzicky, že by měřili úroveň hluku nebo výkokny. Kontroluje se homologace (označení), a pokud by ti to moc řvalo, tak přítomnost tlumící vložky (u laďáku), případně její úpravy tzn. průchodnost.
Ber to jako názor proškoleného technika STK nevykonávajícího praxi
)
Ale co se týče technických kontrol vozidel kategorie L, je v tom pěkný bordel a záleží na koho narazíš
Jen taková perlička, nedávno vyhodili z STK kamaráda s Afrikou, který měl obuto klasicky vepředu TKC a vzadu Mitasku, přičemž v TP měl značku Michelin nebo Contintetál (nějaký pozůstatek z německa odkud jí bral), jinak rozměry, rychlostní indexi všechno sedělo, jen značka výrobce byla jiná než předepsaná.
úplně správně by měl být podle mě výfuk homologovaný pro daný konkrétní model vozidla či motocyklu. Vycházím z toho, že každý motor produkuje jinou úroveň hladiny hluku a tu je potřeba utlumit individuálně. Stejně tak naladění výkonu.
Na STK však toto nejsou schopní zatím překontrolovat ani jak teoreticky (že by dohledávali jednotlivé komponenty), ani fyzicky, že by měřili úroveň hluku nebo výkokny. Kontroluje se homologace (označení), a pokud by ti to moc řvalo, tak přítomnost tlumící vložky (u laďáku), případně její úpravy tzn. průchodnost.
Ber to jako názor proškoleného technika STK nevykonávajícího praxi

Ale co se týče technických kontrol vozidel kategorie L, je v tom pěkný bordel a záleží na koho narazíš

Jen taková perlička, nedávno vyhodili z STK kamaráda s Afrikou, který měl obuto klasicky vepředu TKC a vzadu Mitasku, přičemž v TP měl značku Michelin nebo Contintetál (nějaký pozůstatek z německa odkud jí bral), jinak rozměry, rychlostní indexi všechno sedělo, jen značka výrobce byla jiná než předepsaná.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů