Stránka 1 z 2
Pomoc!!:-)
Napsal: pon 16. bře 2009 21:56:42
od Sezim
Tak jsem našteloval Akrapy, Kn filtr, vyměnil olej, projel jsem se a hle při nízkých otáčkách dušení. Docela výrazná cukačka při nízkých otáčkách. Před výmenou oleje v poho,fakt jsem byl velice spokojen, ale po výměně to začalo. Jako akrapy to je zvuk luxus,ale co s tímhle? Bohatost směsi? Či co s tím? Dát nejlépe na štílink k mechánijakovi že? Když se to slušně zahřeje tak to chvílemi nedělá..poraďte mi...díky fakt moc!!

Re: Pomoc!!:-)
Napsal: pon 16. bře 2009 21:58:43
od kenyo
olejsem to stopro není.. problém bude řídící jednotka vs. akrapi a KN.. můj odhad teda

Re: Pomoc!!:-)
Napsal: pon 16. bře 2009 22:08:53
od totr
Máš asi chudou směs následkem KN filtu. Zkus trochu přidat a uvidíš. Není problém to potom vrátit zpět.
Re: Pomoc!!:-)
Napsal: pon 16. bře 2009 22:11:09
od LiTe
Chlapče, chce to powercomander, máš tam ted velkou výkonovu díru , akrapama jsi to otevřel, knkem ěště víc, máš chudou směs. Měl jsem to taky tak a myslel jsem si že s knkem to bude lepší, naopak, odborníci mě vyvedli z omylu.... Akrapy si tam nech, ale já bych vyndal knko a dal tam zpět orig. vzducháč, zkus to... A nastavení ECU je sice nastavení bohatosti směsi, ale jen při volnoběžnejch otáčkách

Re: Pomoc!!:-)
Napsal: pon 16. bře 2009 22:19:29
od totr
Mě se po výměně filtru za KN cukatúra nezměnila. Možná je to tím, že mám Lambda sondu. Ale s tím nastavením bohatosti bych to stejně zkusil. I když to má být jen na volnoběh, může to směs při malém otevření klapky ovlivnit.
Re: Pomoc!!:-)
Napsal: pon 16. bře 2009 22:23:54
od Radek
No mám zatím jen akrapy a co jsem slyšel, tak to chce prý otevřít i na druhé straně KNkem.. Myslím, že to tak má pepa a na nic si nestěžoval...
Re: Pomoc!!:-)
Napsal: pon 16. bře 2009 22:27:12
od LiTe
chudou směsí ale může něco stát, já už si nepamatuju co, a to mi to kluci řikali

se zeptám a podám info

Re: Pomoc!!:-)
Napsal: pon 16. bře 2009 22:28:04
od totr
Dával jsem taky napřed laďáky a otom s KN to jel ještě líp. Radku Ty máš taky lambdu, tak třeba taky nebudeš muset nic dolaďovat.
Re: Pomoc!!:-)
Napsal: pon 16. bře 2009 22:32:03
od Radek
No já doufám, pže už takhle mě ta "XR" přestavba něco zabere a ještě k tomu vždycky ladit nějakou směs při výměně laufů...

Re: Pomoc!!:-)
Napsal: úte 17. bře 2009 15:15:48
od Sezim
A do jaký trysky se mám pustit? Jakou mám štelovat...nechci nic pos.at. Kvůli tomu se mi nechce kupovat power comander´...je to slušná díra v peněžence

.
Re: Pomoc!!:-)
Napsal: úte 17. bře 2009 15:21:37
od totr
sezim-> žádná tryska, tady máš návod:
od venca v úte 27. led 2009 18:28:25
Většina to asi zná,ale sem se to hodí přidat
1. Vypnout zapalovani (klicek do polohy OFF)
2. Stlacit SELECT a RESET najednou a drzet
3. Zapnout zapalovani (poloha ON) a stale drzet SELECT a RESET cca 8 sekund
4. Na diplayi se objevi napis "dIAG"
5. Jednou kratce stlacit SELECT a misto "dIAG" se objevi "CO"
6. Stlacit SELECT a RESET najednou a drzet 3 sekundy
7. Na diplayi se objevi napis "C1" (cislo valce)
8. Stlacit SELECT a RESET najednou a drzet 3 sekundy
kde to cislo 10 (v mem pripade) je bezrozmerna velicina uvavajici bohatost smesi a kazda motorka ho ma jiny (od -128 do +128). Pomoci tlacitka SELECT hodnotu bohatosti smesi zvysujeme, RESETem pak snizujeme. Po nastaveni zvolene hodnoty staci pouze vypnout zapalovani (klicek do polohy OFF) a "ono se to samo ulozi".
Pro prvotni nastrel je dobry zvysit bohatost o 2 a v pripade potreby (bude to dal cukat) je mozne jit az o 10 az 15 vejs. V mem pripade stacilo zvysit o 2, aby motor bral pekne zespoda. Spotreba se mi zvysila o cca 0,4l/100. Jedina nevyhoda teto upravy je, ze to pak rve jak krava i s tovarnima koncovkama.
Re: Pomoc!!:-)
Napsal: úte 17. bře 2009 21:04:07
od Sezim
TY jo totr si fakt kapacita!!! Díky moc!!! Máš u mě na srazu piewo

. Si to teď zkusim nějak poštelovat...Ale jestli to to zvětší hlučnost tak mě asi už důchodci zabijou, pač teď to je hustej masakr, ale to vy příznivci akrapů znáte

. jo když jsme u té pomoci, ještě něco

: ty gumy co jsou mezi rozetou a nábojem se dají pořídit kde?? Sem dnes natahoval řetěz a zjistil, že tam mám krutou vůli

.
Re: Pomoc!!:-)
Napsal: úte 17. bře 2009 22:13:15
od kenyo
tady to zase zavání sdružením OSA

Re: Pomoc!!:-)
Napsal: úte 17. bře 2009 22:20:52
od totr
Sezim-> možná sis nevšiml, překopíroval jsem ti ten text ze staršího Vencova příspěvku. Mám pocit, že autorem toho návodu je ale TTRS. Takže kapacity jsou v Čechách
K těm gumovým vložkám v zadním kole Ti pošlu SZ.
Re: Pomoc!!:-)
Napsal: úte 17. bře 2009 22:57:51
od Sezim
Jo jo všiml, ale dal si s tím práci to najít atd...takže pro tebe dík!
Re: Pomoc!!:-)
Napsal: stř 18. bře 2009 0:29:15
od CeGo
mam 07 s lambdou.. akrapy, KN, DNA a jenom fukot

Re: Pomoc!!:-)
Napsal: stř 18. bře 2009 13:15:48
od TTrs
Zvednout bohatost smesi tenhle problem vyresi a k totrove popisu dodam jeste obrazek:
Jinak nastaveni bohatosti smesi (CO) se tyka celeho rozsahu, nejen volnobehu. Na druhou stranu udaje z lambda sondy jsou vyuzivany jen do urcitych otacek a tusim ze do 20% plynu (nekde psali).
Az se mi dostane do sparu nejaky novejsi XT s lambdou, tak muzu povedet vic.

Re: Pomoc!!:-)
Napsal: stř 18. bře 2009 13:35:34
od Sezim
Díky,díky..nevím jak poděkovat..je to podrobný,dokonalý..prostě supr

!! Já tedy lambdu ještě nemám(rok 05),aspoň myslím. Takže nevím jak to funguje. O víkendu to zkusím a hned se ozvu jak to dopadlo

...
Re: Pomoc!!:-)
Napsal: ned 22. bře 2009 14:53:49
od Sezim
Tak jsem obohatil směs z 12 na 24...je to o něco lepší,ale stále to cuká..už se to aspoň nějak nedusí,ale není to ono...mám ještě přidat bohatost? Asi by bylo nejlepší to dát na brzdu, aby to poštelovali...

Re: Pomoc!!:-)
Napsal: ned 22. bře 2009 16:51:09
od LiTe
Sezim> na brzdě ti na stříkačce nic neseštelujou jako u karbecu, jako něco jo, ale rozhodně ti neodtraní cukatůru
