Stránka 1 z 1
XT 660 Jeden lauf a stlačit homotnost?
Napsal: sob 05. říj 2013 18:59:51
od Cormac
Ahoj, lidi, nemáte představu na kolik kg suché váhy (respektive bez benzínu) se dá dostat motard/enduro s tímto motorem (Minareli)? Představa je do jednoho laufu, budíky světla, stojany pryč, ořezat zadní čast na jednosic, stupačky spolujezdce, myslíte, že by se dalo dostat na 140kg?
Re: XT 660 Jeden lauf a stlačit homotnost?
Napsal: pon 07. říj 2013 8:07:00
od xpavli7
Nevím jestli by se dalo dostat ale nevíjde tě potom líp už koupit nějakou krosku než tak zbytečně ničit XTčko? dejme tomu že v hodnotě 80tisíc koupíš už slušnou krosku.

Re: XT 660 Jeden lauf a stlačit homotnost?
Napsal: pon 07. říj 2013 8:07:47
od xpavli7
Nevím jestli by se dalo dostat ale nevýjde tě potom líp už koupit nějakou krosku než tak zbytečně ničit XTčko? dejme tomu že v hodnotě 80tisíc koupíš už slušnou krosku.

Re: XT 660 Jeden lauf a stlačit homotnost?
Napsal: úte 08. říj 2013 19:44:29
od Cormac
xpavli7 píše:Nevím jestli by se dalo dostat ale nevíjde tě potom líp už koupit nějakou krosku než tak zbytečně ničit XTčko? dejme tomu že v hodnotě 80tisíc koupíš už slušnou krosku.

U krosky je mnohem dražší údržba, to bych radši upravil to xt, teď ho koupíš od 65000. Navíc mě jde o ten dlouhej zdvih a objem 660, chtěl bych to na flat track. Mě se ten motor pocitově prostě líbí, využít ho víc závodně by mohlo být zajímavý...
Re: XT 660 Jeden lauf a stlačit homotnost?
Napsal: stř 09. říj 2013 13:09:46
od xpavli7
Nevím, já bych to rozhodně nedělal a radši bych koupil nějakou cross. Cross je přece jen ostřejší a zábava v terénu sní bude podle mě větší. Ale to je jen můj názor. Je to tvá motorka a pokud myslíš, že to bude nejlepší řešení tak to asi bude nejlepší řešení

Re: XT 660 Jeden lauf a stlačit homotnost?
Napsal: čtv 10. říj 2013 6:41:18
od vitaminc
taky mi to přijde jako blbost, ale chápu to. Jednou to tu už padlo:
Podívejme se pravdě do očí jestli má cenu tunit motorky jako jsou naše XT. Odpovězme si že nemá, protože existují lepší a výkoněší mota, ale.... Ale někdy není na pořadu dne rozum, ale cit a srdce.
hightower
Re: XT 660 Jeden lauf a stlačit homotnost?
Napsal: čtv 10. říj 2013 8:46:47
od luke21
mas uz nejaky poznatky, postup, vysledky ?
jsem zvedavej o kolik a jak to osekas a jak to bude vypadat

co nejake lehci lepsi vidle?
vyfuk a zadek asi vic jak 15-20kg dolu nedaj
Re: XT 660 Jeden lauf a stlačit homotnost?
Napsal: čtv 10. říj 2013 22:17:13
od Cormac
luke21 píše:mas uz nejaky poznatky, postup, vysledky ?
jsem zvedavej o kolik a jak to osekas a jak to bude vypadat

co nejake lehci lepsi vidle?
vyfuk a zadek asi vic jak 15-20kg dolu nedaj
To by dalo dost. Teď se spíš klonim k MT 03. Když už to nebude úplně konkurenceschopný, tak, ať to je aspoň zajímavý.

Musím zkusit, jestli se do zadní kyvky vleze 19" kolo. Koupil bych náboj z Xka a napletl ráfek. Je to vše zatím ve fázi přemýšlení. Sám mám Teneré a ten motor má super střed.
Podvozek potřebuju spíš silniční, chci to na Americkou plochou dráhu.
Re: XT 660 Jeden lauf a stlačit homotnost?
Napsal: čtv 10. říj 2013 22:19:54
od Cormac
vitaminc píše:taky mi to přijde jako blbost, ale chápu to. Jednou to tu už padlo:
Podívejme se pravdě do očí jestli má cenu tunit motorky jako jsou naše XT. Odpovězme si že nemá, protože existují lepší a výkoněší mota, ale.... Ale někdy není na pořadu dne rozum, ale cit a srdce.
hightower
Jde spíš o přestavbu, výkon stačí, hlavně ten krouťák, kdybych nepochyboval, že je to blbost, tak už ju mám

Re: XT 660 Jeden lauf a stlačit homotnost?
Napsal: pát 11. říj 2013 7:16:42
od vitaminc
já vím, bylo to myšleno obrazně, že žádná úprava není zbytečná, hlavně když ti to udělá radost

Re: XT 660 Jeden lauf a stlačit homotnost?
Napsal: pon 25. lis 2013 22:04:45
od Jarynn
Ahoj, kdysi jsem to vážil,je to v tématu Creptus,zkus použít vyhledávání..
Tak tady je další Creptus do rodiny.Udělal jsem si radost,popravdě proto že jsem ho Radasovi záviděl

. Každopádně jsem nadšený z úspory váhy. Origo včetně svodů 14,310 kg,creptus 5,070kg včetně homovložky .úspora 9,240kg je luxus který jsem ani nečekal. Určitě se najdou mezi váma ti kteří to považujou za nepodstatné,ale věřte mi že po desátém zvednutí ze země je každé kilčo míň důvod k radosti.

Na daleké cesty jsem nechal udělat i imitaci levého,coby schránku na duše a drobnosti,ale tu jsem do vážení nezahrnoval

Ještě ukáže jaro ,jak se bude chovat motor,ale nepředpokládám nějakou velkou změnu proti leošům které jsem měl před nima.