Stránka 1 z 1

Vzduchový filter

Napsal: pon 29. srp 2011 9:06:28
od TheRock
Caute. Chcel by som vedieť,že ako sa ošetruje obyčajný klasický vzduchový filter. Keď som ho vybral,tak bol celý namazaný od oleja,vyfúkal som ho a dal naspäť. Neviem, či predchádzajúci majitel nespravil chybu,pretože naolejovať treba len športové filtre (KN). Vďaka za tipy a postrehy ;)

Re: Vzduchový filter

Napsal: stř 07. zář 2011 6:18:52
od TheRock
Vdaka chalani. len tak nahlas rozmyslam k comu mi je toto forum..tych 5 ludi co si tu dokola pise si moze zalozit buzicky klub a nie forum... :no: :D

Re: Vzduchový filter

Napsal: stř 07. zář 2011 9:06:01
od venca
TheRock píše:Vdaka chalani. len tak nahlas rozmyslam k comu mi je toto forum..tych 5 ludi co si tu dokola pise si moze zalozit buzicky klub a nie forum... :no: :D
Nebuď nervozní,filtr zahoď a kup novej.Papírovej filtr od oleje nemá být ;) ;) ;)

Re: Vzduchový filter

Napsal: stř 07. zář 2011 12:02:25
od totr
TheRock píše:Vdaka chalani. len tak nahlas rozmyslam k comu mi je toto forum..tych 5 ludi co si tu dokola pise si moze zalozit buzicky klub a nie forum... :no: :D
Buzický klub máme taky, ale trochu to tajíme :lol: :lol: Asi Ti nikdo neodpověděl, protože se to tady už řešilo několikrát.
A jak píše Venca, originál papírový filtr má být suchý. Když už je od oleje tak to může být tím, že už byl ucpaný, nebo teď v poslední době se mi zdá, že hodně lidí nalívá víc oleje, než tam patří. Pokud si nejsi jistý, kontrolu oleje proveď po jízdě. Údržba by měla spočívat hlavně ve výměně filtru, pokud ale nemáš filtr zn. KN, nebo nějakou alternativu.

Re: Vzduchový filter

Napsal: čtv 08. zář 2011 17:01:47
od TheRock
Clovek musi byt tvrdy a drzy aby dosiahol svoje :D Vdaka chalosi. Hladal som to vsade,ale nenasiel som nic co sa tyka tohto problemu.. Len nechapem ako sa moze dostat olej z motora na filter,to mi je kruta zahada :D

Re: Vzduchový filter

Napsal: čtv 08. zář 2011 19:59:17
od K.O.zel
mam za to ze tudy

Re: Vzduchový filter

Napsal: pát 09. zář 2011 17:24:57
od TheRock
ked som menil olej tak sa mi stalo ze som dal viac oleja.nevedel som to odhadnut,raz bolo malo,a dalsi krat vela..musel som ho vysat. som myslel ze ked je viacej oleja,tak to robi problemy na nejakych guferach,tesneniach a takychto veciach.. a nie ze na vzduchaci.. teraz olej radsej nechavam niekde v strede,a radsej nech je ho menej ako viacej. mam stiahnuty manual.ale jednej veci som fakticky neporozumel-nastevenie volnosti retaze (drive chain slack)-ten ich nakres tej mierky(40-55mm) je nezrozumitelny,ze ako ju zmerat.od akeho bodu,po aky bod...robil som dlhe roky v zamocnickej firme,ale keby som takyto nakres dal zamocnikovi nech to premera,zostavi tak by ma pekne zdrbal... :D

Re: Vzduchový filter

Napsal: pát 21. říj 2011 15:38:22
od venca
Já to měřím tak že asi v prostředku mezi řeť.kolama dáš řetěz ke kyvce,změříš a pak ho prověsíš a zase změříš.Rozdíl hodnot by měl být mezi 40-55mm.No teda já to neměřím,beru to odhadem,asi jako většina. :D :D

Re: Vzduchový filter

Napsal: úte 25. říj 2011 17:44:38
od TheRock
ok,ale treba to merat ked sedi niekto na motorke ci len tak ked stoji moto na stojane?

Re: Vzduchový filter

Napsal: stř 02. lis 2011 9:54:14
od venca
TheRock píše:ok,ale treba to merat ked sedi niekto na motorke ci len tak ked stoji moto na stojane?
Moto na bočním stojanu,ale to snad píšou i v návodu