Teoreticky to s lambdou nemusi tak cukat, protoze facelifty maji jiny soft v ECU. Jinak je to asi burt, teoreticky s lambdou bys mel dosahnout nizsi potreby - coz o5 teoreticky plyne z funkce lambda sondy (to pro ty co se mnou nebudou souhlasit).
Prakticky, pokud si u XTX vyberes model s lambdou, pak k tomu mas jako bonus i faceliftovy design coz zahrnuje jiny chladic, mensi plasty, jinou masku, jinou podsedlovku, jine madla spolujezdce, jine polepy, jine drzaky stupecek, jine kryty vyfuku atd zalezi co se ti libi a kde je tvuj budeget.
Ja mam r. 2008 a cukani pri ustalene rychlosti neni zadne, coz tu majitele rocniku bez lambdy dost kritizovali. Nebavim se o cukani kdyz to podtocis, to stavkuje kazdy jednovalec, ale o cukani pri jizde ustalenou rychlosti, treba na 4.q v 60km/h.
Toz tak, mel bys min psat a uz neco koupit, sezona je v plnem proudu

Tož dobře to čistí....