Zdravím Vás všechny,
mě budou zajímat hlavně motorky, neboť letos musí jet každý stroj jen na jeden motor (nesmí je měnit za jiný) - tak bude zajímavé sledovat kolik motorek vůbec dojede do cíle.
Objem 450ccm a cca 50hp je ideální do ostrého endura o váze cca 110kg s jezdcem a palivem celkem cca 200kg

, ale nacpat stejný motor do motorky o váze cca 150kg s jezdcem, palivem, jídlem a pitím, nářadím, navigací... celkem cca 270kg, je podle mě za hranou.
Chlapci mechanici a závodníci si určitě letos máknou, pokud se motory úplně nerozsypou na trati.
Já fandím KTM, která však také není zcela rakouská, hodně součástek je italských, něco německé, holandské, belgické i Japan; jako ani není japonské xt 660 X, R, Z.
Jak je to s WRem nevím, to jsem nikdy neměl, ale vím jistě, že dakarové bude mít místo originálu skoro vše jiné.
