Stránka 1 z 2

Výměna vaty

Napsal: sob 04. čer 2011 19:29:32
od K.O.zel
nevíte jak se pozná že uz je potreba ji vymnenit?

Výměna vaty

Napsal: ned 05. čer 2011 21:08:37
od JOHIL46
Jo to by mě taky zajímalo. Někde jsem četl možná tady že u jednoválcu by se to mělo dělat každých 10tis.km ale jistý si nejsem.

Re: Výměna vaty

Napsal: pon 06. čer 2011 10:23:54
od Filip
ono podle me taky zaleží jak jezdis jestli je mas otevreny nebo zavreny otevreny se daleko min zahrivaj nez zavreny ;) takze je to podle me hodne spekulativní spíš bych se optal nekde kde mení vatu ve vyfucích dy menit jak poznat ze je treba menit atd atd ..
treba bych se zeptal zde : http://www.creptus.cz/

Re: Výměna vaty

Napsal: pon 06. čer 2011 19:23:50
od hightower
Jelikož už jsem o výměně (doplnění) vaty ve výfucích již delší dobu uvažoval, maji najeto 14t km a zdálo se mi, že začínají mít plechový zvuk, tak jsem se dneska konečně přemluvil. :yes: :yes: Kolik tam může být vlny netuše kopil jsem si 5 balíčků po 250g ( 272kč), 30 nerezových vodotěsných nýtů ( pro jistotu 6 do foroty za 300 kč, nerez je drahý :no: ). A pak jsem začal rozebírat Akrapoviče ( nýty nejdou zrovna moc odvrtat). A pak jsem zjistil, že slovinec není debil. Děrovaná trubka procházející tlumičem je obalena několika vrstvami jemné ocelové síťoviny, kterou projdou max saze a vata zde slouží pouze jako tepelná izolace. Vata byla pouze začernalá, ale jinak mechanicky nepoškozená. Takže jsem to opět složil dohromady, snýtoval, vrátil na motorku a z hlavy vypustil další, teď již nepodstatnou starost. Kdo má Akrapoviče starost s vatou mít NEMUSÍ :D :D :D

Re: Výměna vaty

Napsal: úte 07. čer 2011 12:43:37
od Dejf
Hightower: To jsi mi udelal radost 8-) . Prosim Te, jak moc ti to strili pri bzdeni motorem nebo prerazovani?

Re: Výměna vaty

Napsal: úte 07. čer 2011 14:40:36
od Béďa
jestli ti to strílí pri ubraní plynu tak odpoj AIS ventil a zaslep tu trubku co vede z hlavy mezi kolenama k tomu AIS ventilu..a prestane to strilet :yes:

Re: Výměna vaty

Napsal: úte 07. čer 2011 15:31:59
od Dejf
Mne to nevadi, ba naopak (obcas tomu pomuzu :) . Jen mi prijde, ze zacala strilet vic a obcas pri vymacknuti spojky chcipne. Jestli je chuda smes....

Re: Výměna vaty

Napsal: čtv 09. čer 2011 10:57:48
od hightower
Mám airbox DNA stge 3, PWC a odpojenou lambdu takže k žádnýmu střílení do výfuku nedochází ať se snažíš sebevíc. Nejvíc to střílelo když tam byly otevřené Akrapy, KN filtr a kryt airbixu DNA stage 2 bez PWC, to jsi ubral plyn a věděli o tpbě na 5km daleko. :yes: A nechcípá to za žádných podmínek

Re: Výměna vaty

Napsal: čtv 09. čer 2011 11:05:26
od Radek
Dejf píše:Mne to nevadi, ba naopak (obcas tomu pomuzu :) . Jen mi prijde, ze zacala strilet vic a obcas pri vymacknuti spojky chcipne. Jestli je chuda smes....
Taky mi občas při vymáčknutí spojky moto chcípla. Měl jsem ji od prvního km a v origo stavu. Takže asi normální stav...

Re: Výměna vaty

Napsal: úte 21. čer 2011 16:35:54
od K.O.zel
hola hoj. prosim evu s vaskem nebo kohokoli kdo uz menil vatu ve vejfucich, idealne v leo vince, aby tu napsaly nakej postup a co vse je potreba. jestli se musi sundat koncovka z moto...jestli roznejtovat z obou stran...jakou vatu (omotavaci deku nebo cpaci cucky?), jaky nejty sou tam potreba a jestli je treba este nakej material nebo spesialni tooly krom nejtu, nejtovacek, vaty a vrtacky na odvrtani. predem diky!

Výměna vaty

Napsal: pon 31. říj 2011 17:57:46
od JOHIL46
Dneska jsem chtěl vyměnit vatu v ixilech ale jak jsem odšrouboval ten kryt tak jsem zjistil že na čtyřech bodech je ta vložka svařená takže vata vyměnit nejde! Jediné bych ty sváry musel obrousit a pak zase svařit ale to dělat nebudu takže kdo máte ixile tak buďte v klidu. Mám na nich najeto 20tisíc a zvuk je pořád stejný.

Re: Výměna vaty

Napsal: pon 05. bře 2012 19:24:14
od 12.Bert
K.O.zel píše:hola hoj. prosim evu s vaskem nebo kohokoli kdo uz menil vatu ve vejfucich, idealne v leo vince, aby tu napsaly nakej postup a co vse je potreba. jestli se musi sundat koncovka z moto...jestli roznejtovat z obou stran...jakou vatu (omotavaci deku nebo cpaci cucky?), jaky nejty sou tam potreba a jestli je treba este nakej material nebo spesialni tooly krom nejtu, nejtovacek, vaty a vrtacky na odvrtani. predem diky!
Čau KOzle, budou Ti ještě k něčemu mé kutilské zkušenosti s výměnou vaty výfuku ?
Několikrát jsem to dělal, ale ne Leoše; proto se neozývám a taky mám rád evu s vaskem, asi jako Ty. :mrgreen:
Akrapa, originál KTM, Doma racing, Arowa, Termigniony, a si dva bezejmenné karbony.

Re: Výměna vaty

Napsal: pát 09. bře 2012 20:48:15
od K.O.zel
diky, ale jak se rika...pozde Bycha honit. fejfuky v utery dokonceny a chystam se to sem napsat co a jak s leosema. ale i tak diky za snahu ;) ale kozdapadne si myslim ze nebude naskodu dyz se tu rozepises. kazda rada dobra (i kdyz uz ne pro me) 8-)

Re: Výměna vaty

Napsal: ned 03. čer 2012 14:29:44
od Hucikuci
K.O.zel píše:diky, ale jak se rika...pozde Bycha honit. fejfuky v utery dokonceny a chystam se to sem napsat co a jak s leosema. ale i tak diky za snahu ;) ale kozdapadne si myslim ze nebude naskodu dyz se tu rozepises. kazda rada dobra (i kdyz uz ne pro me) 8-)
Jak tedy s těma leošema a jak kpoznám že je čas vyměnit? :D

Re: Výměna vaty

Napsal: ned 03. čer 2012 14:53:56
od Filip
Hucikuci píše:
K.O.zel píše:diky, ale jak se rika...pozde Bycha honit. fejfuky v utery dokonceny a chystam se to sem napsat co a jak s leosema. ale i tak diky za snahu ;) ale kozdapadne si myslim ze nebude naskodu dyz se tu rozepises. kazda rada dobra (i kdyz uz ne pro me) 8-)
Jak tedy s těma leošema a jak kpoznám že je čas vyměnit? :D
ono podle me taky zaleží jak jezdis jestli je mas otevreny nebo zavreny otevreny se daleko min zahrivaj nez zavreny takze je to podle me hodne spekulativní spíš bych se optal nekde kde mení vatu ve vyfucích dy menit jak poznat ze je treba menit atd atd ..
treba bych se zeptal zde : http://www.creptus.cz/

Re: Výměna vaty

Napsal: ned 03. čer 2012 15:04:50
od K.O.zel
:arrow:

Re: Výměna vaty

Napsal: ned 03. čer 2012 15:12:14
od K.O.zel
uf zapomnel jsem na to trochu sorac. tak zde tak nejak....menil jsem protoze mi prislo ze zacly hrat tak nak plechove...vata nijak vyrazne poskozena nabyla. byla dost pevna. nezdalo se ze by byla nutne potreba menit ale zase po precpani ten plechovej zvuk zmizel bych rek. vatu jsem pouzil trhanou (priste bych asi zkusil nakombinovat "deku" a trhanou) a nejty nerezovy (dyztak pak napisu jaky konkretne). u nerezovejch nejtu bacha. sou to tusim 4,8 mm a bezny kleste z obi a podobne se na tom znicej a pak bude muset kamosovi kupovat novy poradny za cca 900 kč ktery to zvladnou. takze se to pak ve finale dost prodrazi :) jo a utrhnout je byl pro nas oba vykon na naprosty hranici nasich moznosti. zilky v hlave nam sice vydrzely ale kazdopadne bacha po utrhnuti...zabejcenej clovek pak klestema pomlati vejfuk a napichne se na vedlejsi nejty.

Re: Výměna vaty

Napsal: ned 03. čer 2012 15:20:03
od K.O.zel
:arrow:

Výměna vaty

Napsal: ned 19. srp 2012 10:14:51
od JOHIL46
Ahoj kluci pravý výfuk se mě zahřívá víc. Na levém ruku v pohodě udržím ale na právem vůbec. Mám otevřené ixile může to být že tam je málo vaty? Mám na nich najeto 35tis.km

Výměna vaty

Napsal: sob 25. srp 2012 10:19:13
od JOHIL46
Takže byl jsem s mášu v servisu ať mě vyměniju vatu. Ixile jsou totálně na hovno dělané!!! Všude je to svařené a běžný servis si na to netroufl nebo by je totálně zničil takže se musijů poslat do firmy RP tuning kde vědí jak na to ale cenovka bude někde kolem třech tisíc takže tak, kdybych to věděl tak si ixile vůbec nekupuji!